گلستان| تسریع در رسیدگی به مشکلات مددجویان با مراجعه به سامانه سامد

به اطلاع مددجویان محترم می رساند: در راستای تحقق تاکیدات ریاست محترم جمهوری و همچنین اجرایی نمودن قانون صیانت از حقوق شهروندی در خصوص تسریع در رسیدگی به مشکلات مددجویان محترم با استفاده از ارتباطات الکترونیکی، سازمان بازرسی کشور و سامانه ارتباط مردم با دولت« سامد»،مددجویان محترم می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سامانه های مذکور به آدرس ذیل، درخواست،شکایت و نظرات خود و جزییات آن را مطرح کنند. پیام های دریافتی، پس از بررسی و احراز ضرورت ، به اداره کل بهزیستی استان ارجاع و با پیگیری های مستمر، پاسخ لازم دریافت می شود ودستور مقتضی توسط مدیرکل بهزیستی در خصوص حل مشکل فی المجلس صادر می شود. سپس نتیجه پیگیری بر روی "کاربرگ ویژه " از طریق سامد به متقاضی اعلام می گردد. سامانه سامد: HTTP://111.ir سامانه بازرسی کل کشور: HTTP://bazresi.ir

به اطلاع مددجویان محترم می رساند:

در راستای تحقق تاکیدات ریاست محترم جمهوری و همچنین اجرایی نمودن قانون صیانت از حقوق شهروندی در خصوص تسریع در رسیدگی به مشکلات مددجویان محترم با استفاده از ارتباطات الکترونیکی، سازمان بازرسی کشور و سامانه ارتباط مردم با دولت« سامد»،مددجویان محترم می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سامانه های مذکور به آدرس ذیل، درخواست،شکایت و نظرات خود و جزییات آن را مطرح کنند.

 پیام های دریافتی، پس از بررسی و احراز ضرورت ، به اداره کل بهزیستی استان ارجاع و با پیگیری های مستمر، پاسخ لازم دریافت می شود ودستور مقتضی توسط مدیرکل بهزیستی در خصوص حل مشکل فی المجلس صادر می شود. سپس نتیجه پیگیری  بر روی "کاربرگ ویژه " از طریق سامد به متقاضی اعلام  می گردد.

سامانه سامد: HTTP://111.ir

سامانه بازرسی کل کشور: HTTP://bazresi.ir

کد خبر 3027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد