بهارستان|120 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی معاینه شدند

 مددجویان بهزیستی بهارستان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری موسسه خیریه مفید و گروه جهادی پزشکان متخصص معاینه و به صورت رایگان ویزیت شدند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از تسنیم، جهادگران خیر و نیکوکار دل در گرو خدمت می‌سپارند و برای دست‌گیری هموطنان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

این روزها پزشکان متخصص و جهادی بر اساس علاقه و توانمندی خود به مناطق محروم می‌روند و سعی دارند تا مشکلات حوزه بهداشت و درمان را در خانواده‌های بی‌بضاعت برطرف کنند.

شهرستان بهارستان میزبان گروه جهادی پزشکان مجربی است که برای رسیدگی به افراد تحت پوشش بهزیستی وارد این شهرستان شدند و خانواده‌هایی را که به دلیل تنگنای مالی توان مراجعه به کادر پزشکی را ندارند به صورت رایگان معاینه می‌کنند.

فرجعلی خزایی با اشاره به اقدامات گروه جهادی پزشکی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اظهار داشت: در حدود 120 نفر تحت معاینه پزشک عمومی قرار گرفتند که 70 نفر به پزشکان متخصص ارجاع و معاینات تخصصی بر روی این بیماران انجام شد.

وی افزود: مددجویانی که نیاز به دریافت درمان دارویی داشتند از طرف موسسه مفید به ازای هر نفر 50 هزار تومان کمک هزینه خرید دارو دریافت کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان با اشاره به اهمیت سلامت جسمی جامعه هدف بهزیستی گفت: با هماهنگی صورت گرفته و تعامل خداپسندانه و نگاه ویژه این موسسه به جامعه هدف بهزیستی پزشکان متخصص شامل 3 پزشک عمومی، متخصصان طب فیزیکی، داخلی، زنان، اطفال و طب ورزشی در محل اورژانس اجتماعی به ویزیت رایگان مددجویان بهزیستی پرداختند.

خزایی در پایان هدف از انجام این طرح را بررسی وضعیت درمانی و ایجاد آرامش برای جامعه هدف بهزیستی عنوان و خاطرنشان کرد: بهزیستی شهرستان بهارستان آمادگی دارد که با همکاری نهادهای مردمی و خیریه‌ها و حضور گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را برای جامعه هدف بهزیستی برگزار کند.

کد خبر 30259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد