100 طرح و پروژه در بهزیستی استان زنجان  افتتاح خواهد شد

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان از افتتاح 100 طرح و پروژه در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبرداد و گفت : بهزیستی  مولود انقلاب اسلامی است که ازابتدا با هدف یاری رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت تاسیس شده ومسیری روشن به سمت تخصصی شدن را طی نموده است وامروز سازمانی مطالبه گر در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با بیان اینکه دهه فجر، دهه ماندگار و فراموش‌ نشدنی تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی و یادآور شیرینی ایام روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است ، گفت : همزمان با ایام دهه فجر 40 مرکز مثبت زندگی آماده بهره برداری در بهمن ماه ، 40 واحد مسکن مددجویی ، ارتقای مرکز اورژانس خدمات اجتماعی شهرستان خرمدره  و20 طرح اشتغال زایی افتتاح خواهد شد .

وی با اشاره به افتتاح 40 واحد مسکن مددجویی در شهرستانهای زنجان ، خدابنده ، ابهر ، طارم و ماهنشان خاطر نشان کرد : از ابتدای نهضت ساخت مسکن تاکنون  نزدیک به 3 هزار مسکن به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است .

محمدی با اشاره به اینکه برای احداث 40  واحد مسکن ، یک میلیارد و 145 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و نزدیک به یک میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است ، تصریح کرد : 9 واحد در شهرستان زنجان ، 24 واحد در شهرستان خدابنده ، 2 واحد در شهرستان طارم ، 3 واحد در شهرستان ماهنشان ،  2 واحد در شهرستان ابهر به مددجویان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به آماده سازی 40 مرکز مثبت زندگی تصریح کرد : مراکز مثبت زندگی به عنوان نمادی از بهزیستی کوچک هستند که  با هدف تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات سازمان ، کاهش ترددهای غیر ضروری به مراکز و ادارات بهزیستی ، گسترش و فراگیری خدمات سازمان و توزیع عادلانه خدمات ، افزایش رضایت مندی مردم از خدمات سازمان و...  افتتاح خواهند شد .

 وی با بیان اینکه  طبق برنامه ریزی ها ، خروج سالانه ۱۰ درصد از معلولین و جامعه هدف از چرخه حمایتی و ایجاد اشتغال در دستور کار قرار دارد و این موضوع همواره مورد توجه است، افزود : 20 طرح اشتغال زایی در زمینه های  دامداری،کشاورزی،خیاطی،فراوری زیتون،خواربارفروشی و... آماده بهره برداری است .

گفتنی است   تکریم از مادران شهدا ، غبارروبی مزار شهدا  و ... از دیگر برنامه های پیش بینی شده ی این اداره ی کل در این ایام است .

کد خبر 30248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد