«دکتر آرزو ذکایی فر» به عنوان دبیر دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی کشور،منصوب شد

دکتر فاطمه رضوان مدنی رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور،طی حکمی «دکتر آرزو ذکایی فر» را به عنوان دبیر دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی کشور،منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،دکتر رضوان مدنی در این حکم بـا اشاره به اهمیت رصد نظام مند آسیب های اجتماعی و عوامل تعیین کننده آن مواردی همچون تشکیل و فعال سازی دبیرخانه عالی و دبیرخانه های استانی ،گسترش فرهنگ پیشگیری ازآسیب های اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان،تأمین منابع مطالعاتی کشور،تنظیم نقشه راه دستیابی به اهداف مندرج دراسناد بالادستی،مشارکت و بهره گیری از ظرفیت انجمن های علمی و مردم نهاد و ... را از برنامه های مورد نظر برای رسیدن به  اهداف تشکیل این دبیرخانه عنوان کرده است.

وی همچنین تعامل سازنده و معطوف به عناصر عملیاتی با مراکز علمی معتبر و دانشگاه ها،برنامه ریزی در راستای ارائه بسته های سیاستی و مداخله ای متناسب با آسیب های هر استان و منطقه،ساماندهی امور مالی و پیشنهاد منابع اعتباری سالانه مورد نیاز،حفظ و نگهداری از داده ها و اطلاعات تولید و جمع آوری  شده و راه اندازی کمیته های علمی و اجرایی دبیرخانه با مشارکت ســایر معاونت های تخصصـی سازمان و دستگاه های مرتبط برون سازمانی را نیز به عنوان راهکارهایی برای پیشبرد اهداف این دبیرخانه می داند.

کد خبر 30239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =