حضور مدیر کل دفترامور کودکان ونوجوانان سازمان بهزیستی کشور در جمع فرزندان خانه های کودک و نوجوان البرز

دکتر بابایی مدیر کل دفتر امور کودکان ونوجوانان و هیئت همراه در بازدید از شیرخوارگاه امام علی(ع) ، خانه های نوباوگان و خانه های کودک ونوجوان بهزیستی استان البرز ضمن نشست صمیمانه با کودکان ونوجوانان به گفت وشنود با این عزیزان در خصوص مسائلی از جمله تحصیل ، اوقات فراغت و... پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز: در این دیدار دکتر بابایی بر اهمیت توجه به تحصیل ، افزایش مهارتهای فردی و گروهی ، بهره مندی از نقاط قوت زندگی گروهی تاکید نمود.

وی همچنین در دیدار با مسئول و پرسنل هر خانه ضمن قدردانی از ایشان بویژه در ایام شیوع کرونا بر اهمیت رعایت پروتکل ها تا زمان گذر از شرایط موجود و همچنین توجه به ارتقا توانمندی های فرزندان و برنامه ریزی و اقدام مناسب جهت کسب مهارت ها وفراهم کردن فرصتهای مناسب جهت ورود فرزندان به زندگی مستقل تاکید داشت.

توصیه مدیرکل دفتر امورکودکان و نوجوانان به مسئولین و مددکاران بویژه در شیرخوارگاه و خانه های نوباوگان توجه به مصالح عالیه فرزندان وتسریع در فرایند بررسی های مددکاری جهت فراهم کردن زمینه حضور کودک در خانواده زیستی یا جایگزین و توجه به فرصتهای طلایی فرزندان جهت تحقق این امر بود .

دکتر بابایی با حضور در یک مرکز مثبت زندگی که پرونده های فرزندان نزد خانواده جایگزین به این مرکز واگذار شده بود ضمن خداقوت به مسئول وپرسنل مرکز و شنیدن پیشنهادات ، مسائل و چالشها ، به مدیریت مرکز توصیه هایی را در خصوص شرایط موجود داشت.

لازم به ذکر است تعداد ۲۴ مرکز شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی البرز وجود دارد که ۲۱ غیردولتی و ۳ مرکز دولتی هستند و همچنین ۳۷۳ فرزند مقیم در این مراکز و ۴۸۸ فرزند امداد بگیر و نزد خانواده جایگزین می باشند.

کد خبر 30214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد