ورامین|افتتاح نمایشگاه کتاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی

در آستانه دهه فجر، نمایشگاهی متشکل از کتاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ساختمان ستاد بهزیستی شهرستان ورامین راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین با اعلام خبر بالا و تبریک شروع جشن های ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب اسلامی، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.

اعظم هراتی در ادامه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‎ های اجتماعی، فرهنگی و علمی ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به طوری که نام ایران در حوزه های علمی و صنعتی بلندآوازه شد. 

وی سازمان بهزیستی را مولود انقلاب اسلامی خواند و افزود: سازمان بهزیستی تحولات زیادی را تجربه کرده است، تحولاتی که با شکل گیری آن به همت شهید فیاض بخش آغاز شد و امروز به عنوان اصلی ترین دستگاه در حوزه سلامت اجتماعی و  به عنوان متولی آن قلمداد می شود.

وی در پایان اذعان داشت: اینجانب چهل و دومین سالگشت پیروزی شکوهمند اسلامی را به عموم مردم شهیدپرور ورامین و جامعه هدف سازمان بهزیستی تبریک و تهنیت گفته و سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را برای همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

گفتنی است، این نمایشگاه تا پایان دهه فجر برپا است.

کد خبر 30207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد