شهرقدس| حمایت موثر مددکاران در مرتفع نمودن مشکل کودکان بازمانده از تحصیل

مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان قدس از مداخلات موثر و مستمر مددکاران در مرتفع نمودن مشکلات کودکان بازمانده از تحصیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، زینب نژاد مقدم در این رابطه گفت: از طریق جلب حمایت خیرین و رایزنی با اداره آموزش و پرورش شهرستان  در جهت رفع مشکلات کودکان بازمانده از تحصیل فعالیت های ویژه ای انجام می دهیم.

نژاد مقدم در ادامه افزود: با عنایت به این مهم که تعلیم و آموزش بخش مهمی از منشور جهانی حقوق کودکان است و بازمانده شدن از تحصیل به هر دلیلی می تواند بستری برای افزایش آسیب های اجتماعی را مهیا سازد از طریق مداخلات مددکاری در طی ۹ ماه گذشته تعداد ده کودک که به علت مشکلات اقتصادی ،اعتیاد و اختلافات خانوادگی بازمانده از تحصیل شده بودند از طریق مداخلات مددکاری -قضایی- روانشناختی و فراهم نمودن بستر آموزشی به کانون تحصیل بازگشتند.

وی همچنین اذعان داشت: در خصوص کودکانی که به علت نبود والد با سواد و یا فرد آموزش دهنده باسواد در زمینه فراگیری دانش از طریق فضای مجازی با مشکل مواجه شده بودند رایزنی های لازم با مددکار محترم پایگاه خدمات اجتماعی به عمل آمد و با بهره مندی و هم افزایی با خیرین از خدمات آموزشی افراد متخصص  بهره مند گردیدند.

کد خبر 30199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد