در رسانه | کارزار رسانه‌ای ارتقای توانمندی‌های شناختی -رفتاری در خوزستان اجرا شد

معاون توسعه امور پیشگیری اداره کل بهزیستی خوزستان از اجرای کارزار رسانه‌ای با محوریت طرح ارتقای توانمندی‌های شناختی-رفتاری در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان ؛علی حسن زاده معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به اجرای کارزار رسانه‌ای با محوریت طرح ارتقای توانمندی‌های شناختی-رفتاری گفت: اقدامات این کارزار متمرکز بر سلامت روانی و اجتماعی جامعه است و با محوریت ۳ موضوع خودآگاهی، برقراری ارتباط موثر و تنظیم هیجانات با تاکید بر مدیریت خشم  در ۳ شهرستان گتوند، دزفول و شادگان  از ششم تا بیستم دی ماه ۹۹ اجرا شده است.

او افزود: همانگونه که مطالعات گوناگون نشان داده است افرادی که دچار آسیب‌های مختلف اجتماعی همچون اعتیاد  هستند عموما سطح پایینی از مهارت‌ها را برای مقابله با چالش‌ها و مسائل زندگی دارند.

حسن زاده بیان داشت: این افراد به دلیل نداشتن دانش کافی در مواجهه با مسائل و مشکلات زندگی قادر به اتخاذ تصمیمات مناسب و یا راهکارهای سازشی مطلوبی نیستند و به این دلیل  به سمت استعمال مواد خطرناک و اعتیادآور کشیده می‌شوند و به همین دلیل آگاهسازی و آموزش مهارت‌های زندگی به عنوان یکی از عوامل اساسی در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی امری ضروری است.

معاون توسعه امور پیشگیری اداره کل بهزیستی خوزستان در پایان اظهار کرد: در این کارزار علاوه بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و انتشار کلیپ و فیلم‌های آموزشی در شبکه‌های مجازی، پیام‌های آموزشی از طریق پوستر، تراکت، بروشور، تلویزیون‌های شهری و نایلون‌های مورد استفاده عموم مردم در سطح محلات آسیب خیز درج و توزیع شد.

کد خبر 30179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد