۴۲ مرکز مثبت زندگی در ایلام افتتاح می‌شود

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: ۴۲ مرکز مثبت زندگی همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، به گفته زهرا همتی،این مراکز با هدف دسترسی آسان به خدمات بهزیستی در محله‌های مختلف شهرستان های استان تاسیس و فعالیت خود را برای خدمات رسانی به عموم مردم و جامعه هدف بهزیستی آغاز خواهند کرد.

وی همچنین از افتتاح ۵۸ واحد مسکونی مددجویان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: این واحدهای مسکونی نیز در مناطق مختلف استان بصورت سراسری افتتاح خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: همچنین در دهه مبارک فجر امسال مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی و نخستین مرکز درمان اقامتی میان مدت اعتیاد ویژه بانوان در مرکز این استان فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

وی افتتاح ۱۵۰ طرح اشتغالزایی مددجویان را از دیگر طرح‌های دهه فجر امسال این اداره کل عنوان کرد.

به گفته وی، همچنین از ۱۲ بهمن ماه کلیه خدمات کلینیک جامع توانبخشی شهر ایلام تا پایان دهه فجر برای اقشار مختلف مردم به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

وی نشست خبری با اصحاب رسانه، انجام تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه‌کارکنان، تجلیل از فرزندان کارکنان زن که به سن تکلیف رسیده اند، تجلیل از مددکاران و مددجویان موفق، برنامه پیاده روی ویژه کارکنان زن و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانواردر صورت اخد مجوز از ستاد کرونا را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال این اداره کل عنوان کرد.

کد خبر 30174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد