با رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های متنوعی را اجرا خواهیم کرد

دبیر ستاد اجرایی برنامه‌های دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی در بهزیستی خراسان رضوی از اجرای برنامه‌های متنوع در این نهاد در ایام سالگرد پیروزی انقلاب و هفته‌ی زن خبر داد.

محسن توحیدی مقدم گفت: علاوه بر آذین‌بندی و چراغانی سر درب و محوطه‌ی ادارات بهزیستی در سراسر استان، شعارهای انقلابی و پیام‌های هفته زن در سربرگ‌های اداری و پخش سرودهای مناسبتی و آهنگ‌های انقلابی، تلاش می‌کنیم تردد عمومی در محیط اداری به گونه‌ای باشد که همگامی با فرهنگ و آداب ولادت حضرت زهرا(س)، مقام زن، انقلاب، امام و رهبری در آن به وضوح مشاهده شود.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوع برای کارکنان و جامعه‌ی هدف بهزیستی در این ایام یاد کرد و گفت: در هر جا که لازم باشد برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و سلامت کارکنان و مددجویان، این برنامه‌ها از طریق مجازی برگزار می‌گردد.

وی از افتتاح ده‌ها پروژه‌ی استانی در زمینه‌های مسکن، اشتغال، مؤسسات غیر دولتی، مراکز توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی در بهزیستی استان خبر داد و گفت: در روز میلاد حضرت زهرا، از نام روح‌ا ... در میان کارکنان و فرزندان‌شان تقدیر خواهد شد و نیز از یک از شهدای انقلاب اسلامی در بهزیستی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

توحیدی مقدم گفت: در یکی از روزهای دهه فجر که در هفته‌ی زن خواهد بود با همکاران خانم و خانواده‌هایشان در پویش نور و نشاط در جبل‌النور و حرم مطهر رضوی حاضر می‌شویم و ضمن فاتحه‌خوانی برای شهدای گمنام، برای شفای جانبازان اسلام دعا می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان ام‌البنین یکی دیگر از برنامه‌های هفته‌ی زن و سالگرد انقلاب است که با دوران کرونا تناسب دارد.

وی گفت: دو برنامه تخصصی شامل آموزش کودکان ۵ تا ۹ سال در زمینه مقابله با مخاطرات اجتماعی و برنامه توانمندسازی برای پیشگیری و کنترل طلاق را نیز در دهه  مبارک فجر افتتاح خواهیم کرد.

توحیدی مقدم یادآور شد: دو برنامه‌ی فرهنگی در معاونت تخصصی توانبخشی برای افراد دارای معلولیت پیش بینی شده که شامل جشنواره‌های فتومونتاژ و به توان نور می‌باشد و در این ایام از آنها رونمایی خواهد شد.

وی همچنین اجرای مسابقه نامه‌ای برای شهدا در مراکز بهزیستی را یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی این ایام برشمرد و گفت: از سه خانم معلول از جامعه هدف بهزیستی نیز به مناسبت هفته زن و دهه‌ی فجر تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در مراکز وابسته به بهزیستی که خدمات تخصصی ارائه می‌دهند این خدمات در ایام پیش رو به صورت رایگان صورت می‌پذیرد.

دبیر ستاد دهه فجر بهزیستی خراسان رضوی اظهار داشت: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در مراکز تحت نظارت بهزیستی و تجلیل از خانواده‌های تحت پوشش توانمندشده از دیگر برنامه‌های این ایام است.

کد خبر 30167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد