نتیجه عمل به مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی،بازتوانی جامعه هدف است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در پی اجرای طرح پازل همدلی و مشارکت و همکاری موثر و ارزشمند مراکز و تشکلهای مردم نهاد شهرستان جیرفت در این زمینه طی مراسمی از تلاش ایشان تقدیر به عمل آمد.

محمدرضا نژاد رئیس بهزیستی جیرفت در این مراسم که با حضور پرسنل و مسئولین مراکز و خیریه های فوق برگزار گردید طی سخنانی با اشاره به وضعیت موجود و جنگ اقتصادی ناجوانمردانه ای که از سوی استکبار جهانی به کشور تحمیل گردیده است گفت : در شرایطی که کشور ما وضعیت خاصی را تجربه میکند اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه دچار مشکلات متعددی شده اند که در همین راستا و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد) طرحها و پویشهای متعددی در حمایت از این قشر در سطح کشور به اجرا درآمده که از جمله آنها میتوان به طرح پازل همدلی اشاره کرد وی افزود : تلاش مراکز و 

تشکلهای مردم نهاد در جلب مشارکت خیرین و اجرای قابل تقدیر این طرح در سطح شهرستان جیرفت که برخورداری جامعه هدف بهزیستی از این طرح را در پی داشته است بسیار قابل توجه و ارزشمند بوده است.

رضانژاد با بیان اینکه نقش شرکای اجتماعی در ارائه خدمت به جامعه هدف بی بدیل است اظهار داشت : اگر بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند اکثریت جامعه هدف ما بازتوان خواهند شد.

در ادامه این مراسم کارشناس مشارکتهای بهزیستی جیرفت با تقدیر از همکاری مراکز و خیرین به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مشارکت خیرین و... پرداخت

شایان ذکر است در پایان این نشست با اهداء لوح و هدایایی از تلاش پرسنل و مسئولین مراکز و تشکلهای مردم نهاد فعال در طرح پازل همدلی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 30143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد