ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر بهزیستی البرز تشکیل جلسه داد

ستادگرامیداشت دهه مبارک فجر بهزیستی استان البرز با حضور دکتر اسدالله حیدری، معاونین تخصصی، رؤسای دفاتر ستادی و مدیران شهرستان های تابعه تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، این جلسه با محوریت برنامه های پیشنهادی به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر حیدری ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: ما هر چه از زمان وقوع انقلاب دورتر می شویم، انتظار بیگانگان این است که آرمان های انقلاب به فراموشی سپرده شود و نهایت تلاش خود را میکنند که حضور مردم را کمرنگ کنند و میان مردم و آرمانهای انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کنند، ولیکن علی رغم تمام این کوششها، بارها دیده شده در عرصه های گوناگون اجتماعی زمانی که نیاز به حضور مردم بوده همیشه در صحنه حاضر و حضور موثر و فعالی داشته اند.

وی بیان داشت : علی رغم مشکلات عدیده، کمبودها، تورم وگرانی و نابسامانی های اجتماعی که وجود دارد، مردم آرمان های انقلابشان که آرمانهایی الهی است را فراموش نکرده اند و در بزنگاه هایی که نیاز به حضور مردم باشد حضور پیدا میکنند و از انقلابشان دفاع میکنند.  

دکتر حیدری افزود : یکی از اهداف عالیه انقلاب اسلامی از آغاز کار بسط و گسترش عدالت بود که علی رغم تلاشهای بسیار هنوز به طور کامل محقق نشده است.  

وی ابراز داشت : سازمان بهزیستی، به عنوان نهادی مردمی و اجتماعی، یکی از نهادهایی است که میتواند در صورت وجود اعتبارات و امکانات به مستضعفین جامعه که صاحبان اصلی انقلاب بودند و در جبهه های حق علیه باطل از انقلاب اسلامی دفاع کردند خدمت رسانی کند.  

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد : بهزیستی باید به تحقق آرمان عدالت اجتماعی توجه ویژه داشته باشد ولیکن امکانات محدودی در اختیار دارد، با این وجود موضوعی که نمایانگر میزان پایبندی بهزیستی به آرمانهای انقلاب است، حضور موثر در مراسم دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب با در نظر داشتن برنامه های تاثیرگذار است.

وی در ادامه افزود: ثبات امنیت بزرگترین نیاز هر انسان است و خدا را شاکریم که کشوری امن و آرام داریم و هیچ ابر قدرتی نمیتواند در تصمیمات کشورمان مداخله ای داشته باشد.

وی گفت: با توجه به این که همسایگان جغرافیایی ما هر روز شاهد جنگ و کشتار هستند اما مردم ما با امنیت خاطر زندگی میکنند که این آرامش به برکت خون شهدایی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی است که بالاترین سرمایه خود که جان شان بود را فدای امنیت کشور کردند.

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد : در حال حاضر مشکلات عدیده ای در نظام اداری وجود دارد و نظام اداری پاسخگوی نیاز مردم نیست و مردم از این جهت در تنگنا هستند، در چنین شرایطی باید بیشتر به دنبال جلب رضایت ارباب رجوع باشیم و با وجود امکانات محدود مالی، از حوزه مشارکت های مردمی بهره ببریم، چرا که طبقه تحت حمایت بهزیستی مشکلات و آلام بسیاری دارند و ما موظفیم نهایت تلاش خود را در جلب رضایت ایشان داشته باشیم.

 وی تصریح کرد : تلاش کنیم در ایام الله مبارک دهه فجر با اجرای برنامه های فاخر و در خور شان این ایام و همچنین با ایجاد فضای اداری آذین بندی شده مزین به پیام های انقلابی بر درب و دیوارهای ادارات زیر مجموعه،  پایبندی خود به انقلاب اسلامی را نمایان سازیم.

دکتر حیدری گفت: انتظار می رود روسای ادارات توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و در این دهه مبارک، افرادی که سهم بیشتری در انقلاب داشتند از جمله فرزندان و خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران را مورد تجلیل و تقدیر قرار دهند.

دکتر حیدری در پایان جلسه حسین امیری، مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان را به عنوان دبیر ستاد دهه مبارک فجر بهزیستی استان البرز معرفی نمود و از روسای بهزیستی شهرستان های استان البرز خواست کلیه برنامه های خود را به اطلاع دبیر جلسه رسانده و مستندات این مراسمات را به صورت مصور و مبسوط برای ایشان ارسال کنند.

از اهم مصوبات این جلسه میتوان به مصوبات ذیل اشاره کرد :

- مقرر گردید همزمان با اولین روز ایام الله دهه مبارک فجر حضور در گلزار شهدا و غبار روبی مزار شهدا همچون سالیان پیش صورت گیرد.

- مقرر گردید برنامه زنگ انقلاب در مراکز نگهداری فرزندان بهزیستی به صدا دراید.

- مقرر گردید در روز ۲۲ بهمن ماه، همزمان با سال روز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی خودرویی انجام گردد و خودروی اورژانس اجتماعی در این راهپیمایی حضور فعال داشته باشد و از طریق ارائه پوستر و بروشور های تخصصی امر آگاهسازی جامعه از خدمات سازمان بهزیستی را انجام دهند.

-مقرر گردید برنامه های رایگان غربالگری شنوایی و بینایی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و سایر خدمات در دستور کار قرار گیرد.

-مقرر گردید مسابقات ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر در دستور کار قرار گیرد.

-مقرر گردیدبازدید از منزل مددجویان نیازمند و دلجویی از ایشان با اهدا سبدهای کالا و ارزاق.

-مقرر گردید واحد های مسکونی اماده شده به مددجویان تحویل گردد.
-مقرر گردید پروژها و مراکز قابل افتتاح در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

کد خبر 30141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد