برگزاری جلسه شورای معاونین در خصوص نحوه اقدام مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی دارنده سهام عدالت

صبح امروز جلسه شورای معاونین در خصوص نحوه اقدام مددجویان سازمان دارنده سهام عدالت جهت ثبت نام در سامانه سجام با حضور دکتر سعید فریور مدیر کل محترم بهزیستی استان، حبیب تربتی معاون اقتصادی اداره کل اقتصادی و دارایی استان،علی رضایی رییس گروه اقتصادی و اعضای شورای معاونین در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ در این‌جلسه دکتر سعید فریور،مدیرکل بهزیستی استان بر لزوم اطلاع رسانی به موقع به مددجویان تحت پوشش جهت ثبت نام در سامانه سجام و دریافت بورسی تاکید کرد. 

حبیب تربتی، معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این جلسه بر ضرورت ثبت نام کلیه مددجویان دارای سهام عدالت که روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده یا اصلا به سامانه سهام عدالت مراجعه نکرده و روشی را انتخاب ننموده اند به قید فوریت تاکید کرد و سپس در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت توضیحات مبسوطی ارایه نمود.

وی افزود: به منظور عضویت مددجویان دارای تخصص در زمینه بورس و سرمایه گذاری در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مالی اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.  

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: مشمولین سهام عدالت که روش سهامداری غیرمستقیم را انتخاب نموده‌اند، ضروری است بمنظور برخورداری از سود، مشارکت در مدیریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان سهام عدالت و سایر امتیازات آتی، در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام نمایند.

وی ادامه داد: چنانچه فردی نسبت به انتخاب روش مستقیم سهام عدالت اقدام نکرده باشد، به‌صورت پیش‌فرض روش سهامداری غیرمستقیم برای این فرد انتخاب‌شده است و درواقع این فردبه‌شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان وکالت می‌دهد تا سهام وی را مدیریت کرده و سود آن را پس از واریز به‌حساب شرکت، به‌حساب فرد واریز کنند.

تربتی بابیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام جهت عضویت در هیئت مدیره شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان آذربایجان‌غربی روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه تعیین شده است، گفت: با توجه به در پیش بودن برگزاری مجمع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و بمنظور استفاده از افراد متخصص و آگاه به مباحث مالی و سرمایه‌گذاری، آن دسته از افرادی که مطابق دستورالعمل تأیید صلاحیت حرفه‌ای مدیران نهادهای مالی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار، واجد شرایط بوده و تمایل به عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان را دارند، می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه مورخه ۹۹/۱۱/۰۸ با مراجعه به سامانه تبادل اطلاعات نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار (ستان) Setan.seo.ir ، اطلاعات خود را به عنوان داوطلب عضویت در هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان ارسال نمایند.

وی ادامه داد: بررسی صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان، بر وفق دستورالعمل تأیید صلاحیت حرفه‌ای مدیران نهادهای مالی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار انجام خواهد شد و بدین منظور، مقتضی است تمامی افراد واجد شرایط با آگاهی از شرایط امکان تصدی سمت عضویت در هیئت مدیره مطابق دستورالعمل‌های یاد شده، ضمن تکمیل اطلاعات بصورت کامل در سامانه « ستان» Setan.seo.ir به ارسال اطلاعات بر اساس فایل‌های راهنمای موجود در سامانه مزبور اقدام نمایند.

تربتی ادامه داد: داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط مورد تأیید مراجع ذیصلاح تحصیلی و سابقه تجربی کافی برای ارسال درخواست الزامی بوده و بدیهی است صرفاً درخواست‌هایی امکان بررسی خواهند داشت که تمامی مدارک بصورت کامل و بدون نقص در سامانه مزبور بارگذاری و ارسال و به درخواست‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

گفتنی است در این راستا مقرر شد رییس مرکز فن آوری و تحول اداری در خصوص امکان استفاده از ظرفیت مراکز مثبت زندگی بررسی های لازم را بعمل آورد.

کد خبر 30139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد