کانون خیرین اشتغال و کارآفرینی استان البرز با مدیرکل بهزیستی استان دیدار کردند

صبح روز سه شنبه کانون خیرین اشتغال و کارآفرینی استان البرز با حضور در دفتر مدیرکل بهزیستی استان به جهت تبادل نظر در زمینه خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز،  با حضور دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان، ژاله کاظمی معاون مشارکتهای مردمی، اعضاء هیئت مدیره کانون کانون خیرین کارآفرین و اشتغال استان البرز در دفتر مدیرکل بهزیستی استان البرز جلسه ای به منظور شناخت و تبادل نظر ظرفیت های طرفین در زمینه اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.

 
در این جلسه دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی استان ضمن خوش آمدگویی به اعضاء حاضر در جلسه نسبت به تبعات اجتماعی ناشی از بیکاری و همچنین وجود مهاجرت های متعدد به استان و حاشیه نشینی در شهرهای استان پرداخت و افزود: سازمان بهزیستی به منظور حمایت از کارفرمایان، مشوق های متعددی از جمله ارائه تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۲ میلیارد تومان با بکارگیری ۴۰ نفر از مددجویان، پرداخت سهم بیمه کارفرما به مدت حداکثر ۵ سال، پرداخت تا سقف ۵۰ درصد حداقل دستمزد مصوب به کارفرمایانی به عنوان یارانه ارتقاء کارایی معلولین، در نظر گرفته است.

وی افزود : همچنین در سطح استان اطلاع رسانی در زمینه ارسال درخواست شغل مددجویان تحت پوشش با سامانه پیامکی به شماره ۰۹۹۲۸۵۲۸۰۰۹ انجام گردیده است.

در ادامه جلسه مصوب گردید مشخصات مددجویانی که طی پایش بعمل آمده نیاز به شغل دارند به مدیرعامل کانون خیرین اشتغال و کارآفرینی استان تحویل شود تا اقدامات لازم به منظور معرفی هدفمند به کارفرمایان معتبر صورت پذیرفته و این فرآیند به صورت مستمر ادامه یابد.

کد خبر 30133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد