تداوم همکاری سپاه با بهزیستی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف موثر است

دکتر فرزاد گوهر دهی مدیرکل بهزیستی مازندران در راستای همکاری دو جانبه در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف با سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا استان مازندران دیدارو گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فرزاد گوهر دهی، مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر مردمی بودن و حضور در عرصه های مختلف جهت محرومیت زدایی را رمز موفقیت سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه خدمات خوبی در حوزه های مختلف به ویژه در ساخت مسکن جامعه هدف بهزیستی ارائه کردند که امیدوارم این همکاری ها تداوم پیدا کند.

وی با تاکید بر تهیه و تدوین تفاهم نامه ساخت و تامین واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی ، گفت: انعقاد این تفاهم نامه گامی بسیار ارزشمند در راستای حمایت همه جانبه در حوزه تامین مسکن مددجویان و ارتقاء جامعه هدف می باشد.

وی بر فراهم کردن زمینه های لازم برای خوداشتغالی مددجویان تاکید کرد و ادامه داد: مشاغل خانگی می تواند زمینه های لازم برای خودکفایی و اشتغال پایدار برای مددجویان و معلولان را فراهم کند که امیدواریم با همکاری سپاه و بسیج سازندگی استان گام های موثری در این حوزه برداشته شود

کد خبر 30127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد