فراخوان تاسیس مرکز خانه امن زنان تحت خشونت خانگی(غیر دولتی)استان کهگیلویه بویراحمد

سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از موسسات خیریه و اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط به منظور تاسیس و اداره مرکز روزانه خانه امن دعوت به همکاری می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد : سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد به استناد بند 3ماده 26قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب شورای معاونین سازمان در جلسه مورخ 96/6/6نسبت به راه اندازی خانه امن در قالب برنامه حمایت از زنان تحت خشونت خانگی و از طریق استفاده از ظرفیت های غیردولتی اقدام نماید.

بدین منظور از موسسات خیریه و اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط ذیل به منظور تاسیس و اداره مرکز روزانه خانه امن دعوت به همکاری می نماید.

-موسسات خیریه حقوقی و حقیقی می بایست دارای پروانه تاسیس موسسه غیر انتفاعی از سازمان بهزیستی باشد.

-دارای توانمندی اقتصادی بوده و به منابع دولتی وابستگی نداشته باشد.

-دارا بودن حداقل 2سال سابقه همکاری مثبت در حوزه امور اجتماعی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی که مورد  تایید معاونت اموراجتماعی سازمان بهزیستی استان باشد.

-موسس می بایست مونث باشد و دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مددکاری اجتماعی یا گرایش خدمات اجتماعی باشد.

-دستورالعمل مربوطه را به طور کامل مطالعه و شرایط آن را پذیرفته باشد.

-کلیه موسسات غیردولتی واجد شرایط فوق می توانند از ۹۹/۱۱/۹ تاریخ به مدت ۱۰ روز به صورت حضوری در خواست خود را به آدرس یاسوج _ خیابان ارتش _ سازمان بهزیستی استان _ معاونت امور اجتماعی سرکار خانم اکبری ارائه و ثبت نمایید.

کد خبر 30108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد