آینده روشنی برای مراکز مثبت زندگی متصورم

مدیرکل بهزیستی استان تهران، پویا بودن مراکز مثبت زندگی و شیوه رصد آنها را از ویژگی های این طرح ملی توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی با بیان اینکه ارائه خدمات تخصصی توسط افراد متخصص و متعهد، نوید دهنده آتیه ای روشن و پرفروغ برای این طرح است، افزود: در ده شهرستان استان تهران که این طرح در شرف آغاز است، ویژگی های شاخصی را شاهدیم که در نهایت ترقی و شکوفایی سازمان از نتایج آن است.

شاهرخی راه اندازی مراکز مثبت زندگی را پوست اندازی سازمان بهزیستی توصیف و خاطرنشان کرد: در این طرح ما نمی نشینیم تا مددجو و توانخواه به سمت ما بیاید و خدمت بگیرد بلکه در پویایی این طرح همین بس که ما به سمت جامعه هدف برای ارائه خدمت می رویم.

وی گفت: در شهرستان های تهران، ری، شهریار، بهارستان، ملارد و پاکدشت نیز با رفع موانع و محدودیت ها به زودی شاهد راه اندازی مراکز مثبت زندگی خواهیم بود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: با اجرایی شدن کامل این طرح، تعیین تکلیف پانزده هزار پرونده بلاتکلیف در استان انجام می شود و با چابکی لازم، سیستم اداری هم ترقی می کند.

شاهرخی در تشریح ویژگی دیگر مراکز مثبت زندگی تصریح کرد: برخط بودن مراکز و خدمات آنها باعث حذف بسیاری از موارد اضافه می شود و بی شک سدی برابر سوء استفاده کنندگان نیز می شود.

این مسئول در ادامه گفت: تعداد پیش بینی شده مراکز در استان تهران دویست و هشت مرکز است که از این تعداد یکصد و ۷۱ مرکز پروانه فعالیت خود را دریافت کرده و منتظر راه اندازی رسمی این طرح بزرگ و ملی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در پایان اذعان داشت: آینده روشنی برای مراکز مثبت زندگی متصورم و این مهم محقق نمی شود مگر با همدلی و همراهی همه همکارانم در نقاط مختلف استان که باید با هم گرایی و هم سویی از این ظرفیت بزرگ برای تحقق اهداف عالیه سازمان بهزیستی استفاده مطلوب و بهینه کنند.

کد خبر 30107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد