نشست و هم اندیشی مابین بهزیستی و دانشکده توانبخشی استان

نشست و همکاری با حضور مدیر کل بهزیستی استان و رئیس دانشکده توانبخشی در خصوص ارائه خدمات توانبخشی به جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی استان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از خدمات اداره کل بهزیستی استان گفت: با نوجه به اینکه دانشکده توانبخشی و اداره کل بهزیستی در یک راستا به جامعه هدف خدمت رسانی می کنند امیدواریم که با همکاری دو جانبه بتوانیم با رفع مشکلات  باری از دوش مددجویان برداریم.

 وی افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده مکان ارائه خدمات توانبخشی و تعطیل شدن مرکز مدد جویان در دریافت ارائه خدماتی  ازقبیل شنوایی سنجی، کار درمانی، گفتار درمانی، فیزیو تراپی وبلا تکلیفی مددجویان  ضایعه نخاعی امیدواریم که با هماهنگی بین دو دستگاه و تسریع در جایگزینی مکانی بهتر با ارائه خدمات کامل تر و تخصصی تر و اساتیدی مجرب تر جبران این نقیصه گردد.

مهدی دیناری خاطر نشان کرد: ما با در اختیار قراردادن مرکز اسبق دانشگاه علمی کاربردی  بهزیستی و تعدادی از تجهیزات توانبخشی و امضاء تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه در جلسه آتی بتوانیم خدمات قابل تو جهی را با همکاری دو دستگاه به جلمعه هدف ارائه دهیم.

دکتر سیف رئیس دانشکده توانبخشی در این نشست افزود: دانشکده توانبخشی آمادگی دارد که با تمام توان و تجهیزاتی که در اختیار دارد با همکاری اساتید و پزشکان مجرب در ارائه خدمات با کیفیت تر از هیچ تلاشی فرو گذاری نکند.

 لازم به ذکر است رئیس دانشکده توانبخشی اخاطر نشان کرد با توجه به اینکه هیچگونه تفاهم نامه ای با بهزیستی نداریم تا کنون خدمات توانبخشی از طرف دانشکده به جامعه هدف بهزیستی ارائه شده و امیدواریم که با انعقاد تفاهم نامه همکاری  این خدمات سرعت بیشتری یابد.

کد خبر 30099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد