دسترسی سریع تر به خدمات سازمان با راه اندازی مراکز مثبت زندگی

اعضای جامعه هدف سازمان بهزیستی افرادی مطالبه گر هستند و شایسته است برای رضایت این قشر همت بیشتری شود.

به گزارش بهزیستی استان تهران، معاون توسعه و منابع بهزیستی استان تهران، در نشست هماهنگی مسئولان بهزیستی استان به منظور بررسی چالش های راه اندازی مراکز مثبت زندگی با بیان مطلب بالا، تصریح کرد: باید با اجرای طرح و برنامه های خاص، جلوی سرگردانی و سردرگمی توانخواهان و مددجویان گرفته شود که راه اندازی مراکز مثبت زندگی نمونه عینی این اقدام است.

محمود علیپور در ادامه افزود: باید نتیجه تلاش همکاران در سازمان بهزیستی رضایت مددجویان باشد و گره ای از مشکلات آنان گشوده شود.

وی گشایش مشکلات و حذف موانع را از ضروریات فعالیت در بهزیستی برشمرد و خطاب به مدیران ستادی و شهرستانی بهزیستی استان تهران بیان داشت: باید مرتبا نتایج پیگیری های خود را به اشتراک بگذاریم و نکات مثبت را به یکدیگر اطلاع دهیم تا طرح ملی مراکز خدمات بهزیستی که به مراکز مثبت زندگی شهرت یافته را به بهترین نحو ممکن در مرحله اجرا، پیاده سازی کنیم.

معاون توسعه و منابع بهزیستی استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: هماهنگی بین بخشی و بالا دستی کمک بزرگ و قابل توجه ای برای به حداقل رساندن و حذف کامل مشکلات و موانع است که شایسته است چنین شرایطی در این استان، پدید آید و فراهم شود.

علیپور در پایان تصریح کرد: دسترسی سریع تر به خدمات سازمان با راه اندازی مراکز مثبت زندگی محقق خواهد شد و در مقام عمل بیشتر به شعار دولت الکترونیک نیز خواهیم رسید.

کد خبر 30094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد