کاشمر | مساعدت استاندار خراسان رضوی در حل مشکلات مددجویان بهزیستی کاشمر

استاندار خراسان رضوی در ملاقات عمومی با مددجویان نهادهای حمایتی در بردسکن دستور حل مشکلات ۵ مددجوی بهزیستی این شهرستان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در سفر به کاشمر و در جریان ملاقات مردمی، با زهرا حجازی، رئیس هیأت مدیره‌ی مؤسسه‌ی خیریه پیام‌آوران نشاط این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کاشمر محمد صادق معتمدیان در این دیدار ضمن شنیدن صحبت‌های این سازمان مردم نهاد افراد دارای معلولیت، در خصوص اختصاص ۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به این تشکل قول مساعد داد.

استاندار همچنین ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض جهت توسعه‌ی فعالیت‌ها و رفع مشکلات، به این مؤسسه اهدا نمود.

شایان ذکر است مؤسسه پیام‌آوران نشاط که تشکل جامعه‌ی معلولین جسمی حرکتی کاشمر است در حال حاضر بیش از ۳۳۰۰ نفر عضو دارد.

گزارش بهزیستی کاشمر حاکی است استاندار خراسان رضوی همچنین در دیدار با یک خانواده‌ی سه معلولی جهت تأمین یک دستگاه ویلچر برقی و یک دستگاه لباسشویی برای این خانواده قول مساعد داد.

این گزارش می‌افزاید: همچنین در دیدار استاندار با یک خانواده‌ی دارای معلول جسمی حرکتی مبلغ ۲ میلیون تومان کمک بلاعوض جهت سرمایه‌ی کار به این خانواده اختصاص داد و به هر یک از دو فرزند این خانواده نیز کمک ۱۵۰ هزار تومانی اهدا کرد.

همچنین یک خانم سرپرست خانوار که در زمینه‌ی تولید نان سنتی و شرینی فعالیت دارد مشکلاتی در زمینه‌ی تأمین تجهیزات کار را مطرح کرد که استاندار خراسان رضوی قول پیگیری داد.

کد خبر 30089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد