جلسه هماهنگی در جهت معافیت سربازی مددجویان دارای معلولیت و کفالت فرزندان زنان سرپرست

جلسه هماهنگی در جهت معافیت سربازی مدد جویان با حضور مدیر کل بهزیستی استان، سرهنگ حیدری رئیس حوزه نظام وظیفه، سرگرد سلیمانی رئیس اداره کفالت نظام وظیفه، معاون توانبخشی، معاون امور اجتماعی و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیر کل بهزیستی در این جلسه در خصوص همکاری های دوجانبه در مورد رفع مشکل مشمولین مدد جویان در حوزه معلولین وکفالت فرزندان زنان سرپرست خانوار به بحث و تبادل نظر پرداختند. مهدی دیناری درادامه افزود: ما امیدواریم با هماهنگی بهتر بین دو دستگاه و اطلاع رسانی  و ارائه خدمات با کیفیت تر از طرف حوزه نظام وظیفه، اداره کل بهزیستی تسریع در صدور کارت مینواند از مشکلات مدد جویان و سازمان را برطرف نماید

 مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: استان ۱۷۰۰سرباز مدد جوی غایب دارد و تاکنون سیصد نفر از مدد جویان موفق به دریافت کارت معافیت گردیده و امیدواریم با عنایت رئیس حوزه دیگر مشمولان غایب بتوانند کارت معافیت را دریافت کنند.

 وی افزود:اطلاع رسانی به موقع از طرف سازمان به جامعه هدف باعث میشود که مددجویان از بلاتکلیفی خارج شده  و مشمول غیبت سربازی نگردند.

 سرهنگ حیدری  رئیس حوزه نظام وظیفه در این جلسه ضمن تقدیر ازهمکاری دوجانبه از اداره کل بهزیستی استان و معرفی مد د جویان به نظام وظیفه و دقت نظر در تکمیل بودن پرونده ها ابراز خشنودی کرد و افزود:اگر از مددجویانی که دارای معلولیت می باشند و امکان حضور درکمیسیون پزشکی را نداشته باشند حوزه نظام وظیفه آمادگی لازم را دارد تادر محل نگهداری مددجو با حضور پزشک و کارشناسان مربوطه خدمات  صدور کارت معافیت را ارائه دهند.

 وی افزود: ما اداره کل بهزیستی را جز همکاران این حوزه می دانیم و از هرگونه تلاشی در مورد معافیت مددجویان دریغ نخواهیم کرد و زمان تشکیل پرونده تا صدور کارت حداکثر ۴۵ روز بیشتر نمی باشد.

حیدری خاطر نشان کرد: پرونده های زنان سرپرست خانوار جهت صدور کارت حتما می بایست یکسال از زمان طلاق و تحت پوشش بودن در سازمان سپری شده باشد تابتوانند از کفالت سربازی استفاده نمایند

گفتنی است در این جلسه مدیر کل بهزیستی استان با اهداء لوح از مدیریت و کارکنان حوزه نظام وظیفه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 30088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد