مثبت زندگی جراحی بزرگ برای ارائه بهینه خدمات به جامعه هدف 

مددکار محور بودن و تأکید بر فناوری از اصلی ترین ویژگی های مراکز مثبت زندگی و خدمات آنها است. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور که در نشست هماهنگی مسئولان بهزیستی استان به منظور بررسی چالش های راه اندازی مراکز مثبت زندگی حضور داشت با بیان مطلب بالا، به ضرورت اطلاع رسانی کامل از این طرح بزرگ هم پرداخت و بیان داشت: بهزیستی سازمانی کاملا تخصصی است و شایسته است خدماتی که به جامعه هدف می دهد نیز توسط افراد خبره، متخصص و با دانش کافی ارائه شود.

محمد عباسی در ادامه با اشاره به شغل آفرینی برای مددکاران در این طرح و قائل شدن جایگاهی ویژه برای این قشر، اظهار داشت: از اصلی ترین محورهای مراکز مثبت زندگی، مددکار محور بودن آنها است که بر این اساس، بیش از یازده هزار مددکار با ما همکاری خواهند نمود و این به منزله تعریف جایگاهی درست از این شغل پرمخاطره در جامعه امروز ایران اسلامی است.

وی مراکز مثبت زندگی را محلی مناسب و ارزشمند برای شناسایی و احصای تمام نیازهای جامعه هدف و تلاش برای رفع دغدغه ها دانست و افزود: دقت نظر و همکاری مدیران شهرستان ها می تواند به رونق روزافزون این طرح بزرگ ملی کمک شایانی کند.

عباسی مثبت زندگی را جراحی بزرگ در عرصه فعالیت های مددکارانه کشور توصیف کرد و اظهار داشت: قطعاً هر جراحی با مشکلات و مقاومت هایی مواجه است که سعی شد تا با استفاده از نظرات کارشناسان این حوزه و تجارب ارزشمند افراد کارکشته و بهره از فعالیت های صورت گرفته در اقصی نقاط جهان و همچنین برپایی جلسات بسیار متنوع و پربازده، خروجی مطلوبی از این طرح به جامعه ارائه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در ادامه افزود: مددکاران جوان و پرانرژی در نتیجه بخش بودن فعالیت های این مراکز، جایگاهی رفیع دارند که شرکای جدیدی نیز به مجموعه همکاران فعلی سازمان اضافه خواهند شد.

عباسی در پایان با تقدیر از مدیریت استان تهران، گفت: تسلط استان تهران و سابقه کاری همکاران در حوزه مراکز، باعث شده علیرغم حجم بسیار بالای مراکز در این نقطه از کشور، شاهد شرایطی خوب در راه اندازی مراکز مثبت زندگی استان تهران باشیم.

کد خبر 30083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد