باید کمک کرد تا مراکز مثبت زندگی بالنده شوند

مدیریت بهزیستی استان باید در همه سطوح به مراکز مثبت زندگی به عنوان نقطه عطف سازمان توجه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران که در نشست هماهنگی مسئولان بهزیستی استان به منظور بررسی چالش های راه اندازی مراکز مثبت زندگی سخن می گفت، با بیان مطلب بالا، تصریح کرد: اگر بخواهیم تکالیف قانونی خود را که قانون گذار برای من طراحی کرده به خوبی اجرا کنیم باید به موضوع مراکز مثبت زندگی با نگاهی دغدغه مند ورود کنیم.

سید احمد خادم در ادامه بیان داشت:  باید تلاش کنم تا از ظرفیت های موجود در شهرستان ها نیز برای کمک به رسیدن هدف این مراکز بهره ببریم.

وی با بیان اینکه شایسته است در این مبحث  منعطف تر از پیش باشیم، خاطرنشان کرد: نباید خدمات سازمان را حبس و زندانی کنیم که یکی از بهترین مسیرها کمک به راه اندازی بالنده و پویای مراکز مثبت زندگی است تا از حبس خدمات سازمان بهزیستی جلوگیری به عمل آید.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در پایان اذعان داشت: بیش از یکصد و ۴۷ هزار فرد با معلولیت های مختلف در همه نقاط استان از خدمات حوزه توانبخشی استفاده می کنند که با راه اندازی این مراکز، شاهد رونق بهینه خدمات رسانی به این قشر می شویم به شرط حمایت مدیران شهرستان ها و اینکه این پشتیبانی ها از مثبت زندگی ادامه دار باشد.

کد خبر 30082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد