بردسکن | بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از خانه فرزندان حضرت مریم(س) بردسکن

استاندار خراسان رضوی اواخر شب گذشته به صورت سرزده از خانه دختران حضرت مریم بردسکن بازدید و با کودکان این مرکز به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بردسکن، محمد صادق معتمدیان در این بازدید به یکی از فرزندان بهزیستی که جشن تولدش بود یک هدیه‌ی نقدی اهدا کرد و علاوه بر این به هر یک از ۲۰ فرزند مقیم مرکز یک میلیون تومان اختصاص داد.

وی همچنین ۲۰ میلیون تومان برای توسعه و تکمیل فعالیت‌ها و ارائه‌ی خدمات کیفی‌تر به فرزندان به این مرکز اهدا نمود.

مدیر کل کمیته‌ی امداد امام خمینی استان نیز که در معیت استاندار از این مرکز بازدید داشت ۴ دستگاه تبلت و ۲۰ سبد غذایی برای فرزندان این مرکز اختصاص داد و از آنها خواست در ایام ولادت حضرت زهرا(س) به مشهد مشرف شوند و دو شبانه‌روز مهمان کمیته امداد امام در مشهد باشند.

در این دیدار استاندار خراسان رضوی ضمن تفقد و دلجویی از کودکان، از مسؤولان مرکز خواست در تربیت و پرورش فرزندان کوشا باشند.

در این بازدید، مسؤولان مرکز حضرت مریم در خصوص ساختمان در حال احداث مرکز، مشکلاتی را مطرح کردند و استاندار دستور داد که فرماندار بردسکن با کمک نهادهای مرتبط، مشکل این مرکز را پیگیری و حل کند.

همچنین مسؤولان مرکز عنوان کردند که فرزندان در استفاده از سالن‌های ورزشی شهرستان دچار مشکل اداری هستند که استاندار دستور داد اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش بردسکن، امکانات ورزشی و فضاهای مورد نظر را به صورت رایگان در اختیار فرزندان این مرکز قرار دهند.

کد خبر 30081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد