شمیرانات| برپایی اولین نشست هم اندیشی مراکز مثبت زندگی

اولین نشست هم اندیشی مراکزمثبت زندگی درسالن اجتماعات شهید فیاض بخش بهزیستی شمیرانات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این نشست با هدف بررسی مشکلات وکاهش چالش های حوزه های تخصصی و مراکز مثبت زندگی بهزیستی شمیرانات، تسریع در روند و رفع موانع احتمالی خدمت رسانی به مددجویان و توانخواهان برگزار شد.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات در تشریح خدمات مراکز مثبت زندگی گفت: مهمترین دستاورد تأسیس مراکز مثبت زندگی ایجاد عدالت در ارائه خدمات، رضایتمندی جامعه هدف و تسهیل دسترسی گروه‏های هدف به خدمات سازمانی است.

علیرضا عمادی با مثبت ارزیابی کردن اینگونه نشست ها تا رسیدن به راهکارهای بهینه وراهبردی، تصریح کرد: درخدمت رسانی بی قید و شرط و تسهیل دسترسی مددجویان و توانخواهانی که پرونده های ایشان به مراکز مربوطه از سوی سازمان بهزیستی ارجاع شده بهزیستی شهرستان تمام قد با تمام امکانات و بهره مندی از پتانسیل موجودخود وظیفه دارد در مرتفع ساختن مشکلات وچالش های احتمالی  همواره همراه و یاور مراکز مربوطه باشد و دست یاری نیز بسوی مراکز مثبت زندگی دارد.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایجاد این مراکز روند خدمات رسانی به مددجویان زیر پوشش را سرعت می بخشد. و در این راستا از هیچ کمک و اقدامی مضایقه نخواهد شد.

گفتنی است، در این نشست، مدیران یازده مرکز خدمات بهزیستی موصوف به مثبت زندگی شهرستان شمیرانات حضور داشته و به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

کد خبر 30078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد