شمیرانات| برپایی دومین نشست case report 

در نشستی که در مرکز بهزیستی شمیرانات برپا شد معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، رئیس گروه مطالعه و برنامه ریزی امور آسیب دیدگان اجتماعی به اتفاق جمعی از کارشناسان مراکز آسیب های اجتماعی در خصوص فرآیندهای مداخلات تخصصی در مراکز بازپروری تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در ابتدای این نشست معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ضمن خوشامدگویی و تلاش از زحمات بی وقفه اعضای کمیته اظهار داشت: نشست های کیس ریپورت اثرات مفیدی در روند کار مراکز داشته است.

مهدی خانکه در خلال همین نشست، مداخلات مددکاری و حمایتی و درمانهای روانشناختی را مقدم بر درمانهای دارویی برشمرد و تاکید کرد:  درمان‌های دارویی برای مددجویان آخرین راه حل است.

رئیس گروه مطالع و برنامه ریزی امور آسیب دیدگان اجتماعی نیز با تاکید بر راه حل های مددکارانه و حمایتی از نقش پر رنگ مددکاران مراکز آسیب قدردانی و در ادامه بیان کرد: الویت ما در خدمت رسانی به جامعه هدف، تمرکز بر توانمندی های مددجویان است.

وی در ادامه نشست خبر از بازبینی پروتکل ها داد و تصریح کرد: باید برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف، شرایط امروزی خدمت پذیران را در نظر گرفت.

گفتنی است، در ادامه این نشست سایر کارشناسان نیز به بحث و ارائه نظر و راهکار در خصوص مددجویان پرداخته و نقاط ضعف و قوت مراکز را موزد نقد و بررسی قرار دادند.

کد خبر 30072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد