گزارش تجمیعی|افتتاح همزمان ۲۴مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در سراسر کشور

آیین افتتاح همزمان ۲۴مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان، روز ۷بهمن ماه جاری در ساختمان ستاد سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،این مراسم با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار مجید کریمی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، سعید عمرانی معاون قضایی دادستانی کل کشور، دکتر امیرحسین یاوری معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر، دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی و جمعی از مدیران و مسئولان این سازمان و همچنین حضور مجازی مسئولان و مدیران کل بهزیستی استان ها برگزار شد.

تأکید وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر برخورد همه‌جانبه برای ریشه‌کن کردن اعتیاد در کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح همزمان ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان، گفت: در مجموع خیل عظیم معتادان در کشور بعضی دارای هنرمندی‌هایی هستند و فقط به دلیل ورود افیونی به بدن اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند و امکان بازگشت به زندگی اجتماعی ندارند؛ این اطمینان را می‌دهیم که همه قوا با قوت از این اقشار هرچند که بر خودشان ظلم روا داشتند، حمایت خواهیم کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور:تجویز نسخه جداگانه برای هر فرد تفاوت بارز مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان

رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین افتتاح همزمان ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان تجویز نسخه جداگانه برای هر فرد را تفاوت بارز مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان با دیگر مراکز عنوان کرد و گفت: ۹ میلیون تومان یارانه سالانه نگهداری و درمان برای هر نفر در مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان تخصیص می‌یابد.

تأکید مسئولان بر کارآمد بودن مراکز جامع درمان اعتیاد

سعید عمرانی معاون قضایی دادستانی کل کشور در این مراسم گفت:امروز گرفتار حرفی فلسفی  شده ایم که می گوید:معتاد مجرم است یا بیمار،اما من می گویم معتاد قبل از هر چیز یک انسان است و وظیفه انسانی ما خدمت به اوست. چه بسا ما نیز با کوتاهی هایی که به عنوان یک مسئول داشته ایم در معتاد شدن این افراد مقصر باشیم.

گزارش تصویری | افتتاح همزمان ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در کشور

کد خبر 30051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد