ملارد|تلاشهای گروههای جهادی در راستای رفع مشکلات افراد محروم قابل تقدیر است

در ادامه اجرای طرحهایی چون ایران همدل و پازل همدلی اقدامات گروه‌های جهادی در راستای رفع مشکلات و کمبودهای جامعه هدف سازمان بهزیستی با بهره گیری از همراهی نیروهای خودجوش و خداجو نقشی بسیار موثر دارد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم بابیان مطلب بالا و ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های موسسه خیریه شهید ناصر قربانی در خصوص پیگیری امور مربوط به افراد دارای معلولیت گفت: تاکنون اقدامات بسیاری توسط اعضای این موسسه صورت گرفته که از جمله آن میتوان: توزیع سبد کالا در ایام مختلف، توزیع مواد بهداشتی و ماسک، اجرای کارگاههای آموزشی، اعزام کارشناس پرستاری به منزل معلولین ضایع نخاعی، توزیع لوازم التحریر و .... را نام برد. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد افزود: در همین راستا علاوه بر اقدامات اینچنینی در جهت رفع مشکلات معیشتی مددجویان، جلسات بسیاری با حضور مسئولین شهرستانی نیز توسط مسئولین این موسسه برگزار گردیده که تاثیر شایانی در شناسایی مشکلات و پیگیری آنها در شهرستان ملارد داشته است. 

 مدیر موسسه خیریه شهید ناصر قربانی ملارد نیز ضمن توضیح اینکه این گروه خیریه، منبع مالی مستقلی نداشته و داوطلبان با تکیه بر تخصص و علاقمندی خود و همیاری خیرین برای این افراد تلاش می نمایند گفت: در ادامه طرح‌های خوبی چون ایران همدل و پازل همدلی که توسط سازمان بهزیستی اجرا شدند،  این موسسه نیز همراه و همگام با اداره بهزیستی شهرستان ملارد در تلاش است تا بتواند گوشه ای از مشکلات معلولین و جامعه هدف سازمان در این منطقه را مرتفع نماید. 

عبدالرسول قربانی افزود: به همین جهت طی جلسه ای که با حضور نماینده محترم شهرستان ملارد در مجلس شورای اسلامی و اعضای این موسسه برگزار گردید مقرر شد ایشان در جریان مشکلات و کمبودهای معلولین و افراد با نیاز های خاص در شهرستان قرار گرفته و قول مساعدت در خصوص رفع این موانع را دادند که نتیجه اقدامات در جلسات بعدی اعلام می شود. 

قربانی در پایان تصریح کرد: یکی از عوامل اصلی موفقیت این گروه در همبستگی ، خلوص نیت و خیرخواهی اعضا بوده که نقش بسزایی در مدیریت و عملکرد گروههای جهادی دارد.

کد خبر 30039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد