بهارستان|اجرای طرح غربالگری سلامت زنان سرپرست خانوار

طرح غربالگری سلامت زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان بهارستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به صورت مستمر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان ضمن اشاره به اهمیت سلامت جسم و روان زنان سرپرست خانوار گفت: موضوع درمان و شناخت بیماری های خاص  و آموزش پیشگیری از رفتارهای پر خطر در زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه های بهزیستی و شبکه بهداشت قرار دارد.

فرجعلی خزایی در ادامه خاطرنشان کرد: در این طرح  که به صورت ماهیانه و به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور تعداد محدود صورت می گیرد، علاوه بر برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی توسط نماینده بهداشت، در پایان آزمایش H.I.V داوطلبانه از زنان سرپرست خانوار انجام و نتایج به صورت محرمانه به آنان اعلام و تحت مراقبت و درمان خواهند گرفت.

خزائی افزود: طبق هماهنگی با شبکه بهداشت برای غربالگری و درمان بیماری سل  مددجویانی که دارای خلط و سرفه مزمن می باشند نیز با معرفی نامه بهزیستی برای معاینه، تشخیص و درمان به شبکه بهداشت معرفی و هزینه  اقدامات اولیه توسط شبکه بهداشت و هزینه داروهای مربوطه توسط اداره بهزیستی تامین خواهد شد.

کد خبر 30037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد