بردسکن | صدور دستور استاندار خراسان رضوی برای حل فوری مشکل ۵ مددجوی نهادهای حمایتی بردسکن

استاندار خراسان رضوی در ملاقات عمومی با مددجویان نهادهای حمایتی در بردسکن دستور حل مشکلات ۵ مددجوی بهزیستی این شهرستان را صادر کرد.

به گفته رئیس بهزیستی بردسکن در این ملاقات عمومی یکی از خانواده‌های مددجویی بهزیستی که سادات و ۴ عضوش معلول است و مشکل مسکن دارد تقاضای دریافت مسکن داشت که استاندار دستور داد بهزیستی در اسرع وقت مشکل مسکن این خانواده را حل کند.

مصطفی محمدپور افزود: همچنین در خصوص یک خانواده‌ی دو معلولی که مشکلی در زمینه‌ی تأیید از کارافتادگی در کمیسیون تأمین اجتماعی را مطرح کرد استاندار دستور داد که از کار افتادگی سرپرست این خانواده در کمیسیون تأمین اجتماعی تأیید و اقدامات لازم برای کمک به معیشت این خانواده حسب مورد از سوی بهزیستی، کمیته‌ی امداد و تأمین اجتماعی معمول گردد.

وی اضافه کرد: خانواده‌ی دیگری که ۴ معلولی بود و دو فرزند معلول داشت مشکل ناتوانی در تکمیل ساختمان مسکونی به خاطر تغییر شرایط اقتصادی را داشتند که استاندار دستور پیگیری از سوی بنیاد مسکن و بهزیستی را داد.

محمدپور گفت: یک خانواده دارای فرزندان دوقلو نیز که مشکلاتی در زمینه اشتغال سرپرست خانواده داشت استاندار تکلیف کرد که بهزیستی به این خانواده، وام اشتغال بدهد.

وی اظهار داشت: یک مددجوی تحت پوشش کمیته‌ی امداد که معلولیت قطع نخاع هم داشت تقاضای کمک نمود که به جهت پوشش بهزیستی برای معلولین قطع نخاعی، استاندار مقرر نمود که کمک‌های بهزیستی در خصوص این معلولین مانند حق پرستاری، شامل این خانواده نیز بشود.

کد خبر 30029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد