تداوم بازدید آنلاین از مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی

رییس بهزیستی شهرستان شبستر در جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان شبستر بر تداوم بازدید آنلاین از مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان تاکید کرد.

احد نریمانی در این شورا که با محوریت حقوق شهروندی، بیماری کرونا و رفع چالش ها و مشکلات اداری بهزیستی شهرستان برگزار شد ؛  با بیان لزوم ثبت عملکرد کارشناسان اداری و مسئولین مراکز در سامانه کرونا،ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب کارکنان در حوزه فعالیت های اداری و صیانت از حقوق شهروندی؛  تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع، دقیق و مطلوب به مراجعان، ابراز داشت : کارکنان  همچون اعضای یک خانواده هستند و بایستی ضمن ایجاد فضای اعتمادسازی ، جهت رفع مشکلات و موانع همدیگر را یاری نماییم.


وی در ادامه سخنان خود  جمع آوری مشارکت های مردمی توسط مراکز مثبت زندگی را یادآور شده   اظهار داشت: این مراکز طبق مقررات مجاز به جمع آوری کمک های  غیر نقدی نبوده ودر صورت مراجعه خیرین به این مراکز باید به ادارات بهزیستی شهرستان سوق داده شوند و کمک های نقدی خیرین  هم بایستی از طریق دستگاه پوزی که به حساب متمرکز استان  وصل خواهدشد؛  انجام پذیرد.
نریمانی در خصوص توزیع مشارکتهای نقدی جمع آوری شده توسط مراکز مذکور ادامه داد: کمکهای مذکور از طریق ستاد و به حساب شهرستان مربوطه واریز خواهد شد تا برای مددجویان آن شهرستان هزینه شود.

کد خبر 29989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد