ملارد| بازدید مسئولین دادستانی از مراکز اقامتی میان مدت

رضا نجفی معاون اول دادستان تهران به همراه جواد جبله دادستان شهرستان ملارد  و اعظم عینی معاون امور توسعه و پیشگیری از مراکز اقامتی میان مدت تحت نظارت اداره بهزیستی بازدید نمودند. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از همکاری و زحمات مراکز اقامتی میان مدت بویژه در اجرای طرح اسکان و ساماندهی افراد کارتن خواب با توجه به فصل سرما گفت: بازدید های دوره ای توسط مسئولین با هدف بررسی خدمات و شرایط این مراکز و به جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف توسط این مراکز صورت میگیرد. 

داود خادم افزود: دادستان شهرستان همواره همراه و پشتیان و راهنمای اداره بهزیستی در امر نظارت بر کمپهای ترک اعتیاد و همینطور برخورد با مراکز متخلف و بدون مجوز بوده اند و انجام اینگونه بازدیدها با نظارت دقیق و بررسی این عزیزان سبب رسیدگی و دقت بیش از پیش همکاران در مراکز اقامتی میان مدت هست. 

اعظم عینی معاون امور توسعه و پیشگیری نیز ضمن اعلام اطلاع رسانی به مراکز جهت ساماندهی افراد با سرپرست غیر موثر گفت: به تمامی مراکز اطلاع رسانی کافی صورت گرفته و مقرر گردیده این اقدامات با در نظر گرفتن تمامی پروتکل های بهداشتی چلوگیری از شیوع و کنترل بیماری کرونا و در فضای مجزا از بیماران مستقر در کمپ صورت پذیرد.

گفتنی است، طی این برنامه مسئولین از مراکز بازدید و شرایط و نحوه نگهداری از بیماران و همینطور اقدامات انجام شده را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر 29987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد