ملارد|برپایی دوره آموزشی کمک های اولیه در مراکز ترک اعتیاد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد بیان داشت: آگاهسازی مسئولین در مراکز اقامتی میان مدت موجب ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم در ادامه افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته توسط معاونت امور توسعه و پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان ملارد با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان کارگاه آموزشی کمک های اولیه با حضور مسئولین مراکز اقامتی میان مدت برگزار شد. 

خادم ضمن تاکید بر اهمیت آگاه‌سازی کارکنان مراکز غیردولتی در تمامی امور گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی و همینطور دستور العمل های کارشناسی تاثیر بسزایی در آگاهی هرچه بیشتر پرسنل مراکز غیردولتی و در نتیجه خدمات رسانی مطلوب و موثر تر به جامعه هدف سازمان دارد. 

وی افزود: در همین راستا و پس از اجرای طرحهای متفاوتی چون آموزش کمک های اولیه جهت پرسنل مراکز توانبخشی، اجرای طرح آموزشی نحوه اطفا حریق در مراکز و ... طی هماهنگی های صورت گرفته این دوره آموزشی به جهت آگاهسازی مسئولین کمپ ها و بالطبع پرسنل شاغل در این مراکز در مواقع مورد نیاز برگزار گردید تا بتوانند در صورت لزوم اقدام سریع را انجام دهند. 

اعظم عینی معاون امور توسعه و پیشگیری نیز با تقدیر از همکاری مراکز در شرکت در اینگونه کارگاههای آموزشی گفت: در شرایط کنونی در تلاش هستیم دستورالعملها و فایلهای آموزشی را بصورت غیرحضوری در اختیار مراکز قرار دهیم و در مواقع لزوم و با توجه به اهمیت بحث یادگیری کمک های اولیه با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری اینگونه کارگاهها با حداقل جمعیت می نماییم . 

گفتنی است، این کارگاه طی یک دوره چهارساعته با حضور مسئولین مراکز اقامتی میان مدت و با تدریس کارشناس شبکه بهداشت و درمان اجرا شد.

کد خبر 29986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد