فراخوان دعوت به همکاری بهزیستی شهرستان تهران اعلام شد

بهزیستی شهر تهران در راستای برون سپاری فعالیت و ارائه خدمات خود، در نظر دارد اجرای فعالیت طرح تصمیم «مداخله در خانواده بمنظور کاهش طلاق» را در قالب فراخوان عمومی به بخش خصوصی اعم از مراکز مشاوره و کلنیک های مددکاری اجتماعی واگذار نماید.

به اطلاع می رساند بهزیستی شهر تهران در راستای برون سپاری فعالیت و ارائه خدمات خود، در نظر دارد اجرای فعالیت طرح تصمیم «مداخله در خانواده بمنظور کاهش طلاق» را در قالب فراخوان عمومی به بخش خصوصی اعم از مراکز مشاوره و کلنیک های مددکاری اجتماعی واگذار نماید. شایسته است علاقمندان مدارک و درخواست خود را حداکثر تا یک هفته پس از تاریخ ابلاغ فراخوان به آدرس تهران- خ انقلاب- روبروی پل روشندلان – جنب دانشکده توانبخشی دانشگاه شهید بهشتی – بهزیستی شهر تهران – دفتر مشاوره معاونت پیشگیری شهر تهران تحویل نمایند.
هدف کلی: کنترل و کاهش طلاق از طریق ارائه خدمات مشاوره تخصصی و مددکاری به زوجین متقاضی طلاق که دادگاه خانواده مراجعه نموده اند.
هدف جزئی:
مداخله در تعارضات و اختلافات خانوادگی: به مجموعه تدابیر، فعالیت ها و خدماتی اطلاق می گردد که به منظور رفع اختلافات زوجین متقاضی طلاق، در راستای حفظ و انسجام خانواده و با در نظر گرفتن اقدامات مناسب برای چگونگی سرپرستی و بهره مندی فرزندان از والدین در صورت جدائی انجام می پذیرد.
الف ـ ارائه خدمات ارزیابی چندبعدی تشخیصی، مشاوره روان شناختی در قالب مشاوره فردی، مشاوره خانواده ، مشاوره زوج و ارجاع به خدمات تخصصی دیگر مانند مددکاری اجتماعی، حقوقی، روانپزشکی و سایر خدمات حرفه ای در صورت نیاز مراجع و اعلام نظر نهایی تیم تخصصی مرکز به دادگاه.
ب ـ ارائه خدمات مددکاری اجتماعی به صورت مددکاری فردی، مددکاری گروهی، مددکاری اجتماعی.
ج – ارائه خدمات آموزشـی مربوطه شـامل مهارت های بین فردی، حل مسـاله، فرزند پروری و ... به زوجین منطبق با نظر نهایی روان شناس مربوط
گروه هدف:
متقاضیان طلاق که از سوی دادگستری به مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی معرفی و ارجاع می گردند.

تیم های تخصصی مورد نیاز:
تیم تخصصی مشاوره طلاق: منظور از تیم تخصصی، کارکنان تخصصی مراکز مشاوره شامل روان شناس، مشاور، مددکار، روانپزشک و مشاور حقوقی می باشد
که بایستی همزمان به صورت تیمی به ارائه خدمات بپردازند. لازم به ذکر است که حضور روانپزشک و مشاور حقوقی در مرکز الزامی نیست و می توان به صورت  ارجاع به بیرون از مرکز از خدمات ایشان بهره گرفت.
تیم ارزیابی (غربالگری): منظور تیمی است متشکل از یک روان شناس و مددکار اجتماعی که در مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی غیردولتی مستقر هستند و اقدامات مربوط به ارزیابی روانی اجتماعی متقاضیان طلاق را انجام می دهند

شرایط متقاضیان:
داشتن مجوز مرکز مشاوره تخصصی خانواده و یا مرکز مشاوره عمومی از بهزیستی شهر تهران
داشتن مجوز کلنیک مددکاری اجتماعی از بهزیستی شهر تهران
حداقل 2 سال سابقه فعالیت حرفه ای
داشتن حسن سابقه و عدم دریافت تذکر یا اخطار

کد خبر 29980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد