توزیع اقلام بهداشتی اهدایی سازمان ملل در مراکز کاهش آسیب و کمپ‌های ماده ۱۶ مازندران

اقلام بهداشتی پیشگیری از کرونا از منابع پروژه پیشگیری از ایدز صندوق جهانی U.N.D.P و دفتر برنامه مشترک مبارزه با ایدز UNAIDS به سازمان بهزیستی اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر فرزاد گوهردهی از اهدای صدها بسته‌ی بهداشتی از سوی دپارتمان پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار سازمان ملل به سازمان بهزیستی کشور برای کاهش آسیب اعتیاد خبر داد وافزود: اقلام بهداشتی اهدایی سازمان ملل برای پیشگیری و کاهش بیماری‌های واگیردار در مراکز کاهش آسیب اعتیاد، شلترها و کمپ‌های ترک اعتیاد اجباری ماده ۱۶ ویژه معتادان متجاهر در سطح استان توزیع می‌شود.

  مدیر کل بهزیستی استان گفت: این کمک‌ها برای استان‌های مختلف ارسال شده و محموله‌ی حاوی این بسته‌های بهداشتی که شامل دستکش جراحی، مایع ضدعفونی، شیلد محافظ صورت و تب‌سنج می‌باشد در بهزیستی مازندران  تحویل گرفته شد.

وی با بیان اینکه ایدز و کرونا، بیماری‌های هدف این کمک‌ها می‌باشد گفت: در حال حاضر 9 مرکز کاهش آسیب،  2 شلتر،13 کمپ معتادان متجاهر، ، یک واحد کانکس کاهش آسیب و یک موبایل ون در سطح استان مشغول خدمت رسانی به معتادان متجاهر هستند که این اقلام در بین مددجویان این مراکز در حال توزیع می باشد.

کد خبر 29962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد