طرح ساماندهی کودکان کارو خیابانی بررسی شد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در کار گروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت ، زنان و خانواده استان گفت: اولویت سازمان بهزیستی بازگرداندن کودکان کار به دامان خانواده باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ پیش از ظهر امروز کار گروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت ، زنان و خانواده استان هرمزگان به ریاست علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

علی رئوفی در این کارگروه که با دستور کار بررسی طرح ساماندهی کودکان کار و خیابانی و با حضور مدیر کل ومعاون اموراجتماعی بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد اظهارداشت : برای کودکان هیچ پناهگاهی در جامعه  بالاتر از خانواده وجود ندارد.

وی در همین رابطه گفت: اولویت سازمان‌بهزیستی بازگرداندن کودکان کار به دامان خانواده باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد:بازگشت کودکان کار به دامن خانواده، امنیت و آرامش را برای آنها در پی دارد.

وی افزود: در برنامه ها و اهداف مشکلی وجود ندارد اجرای برنامه ها نیازمند دقت و پیگیری است.

رئوفی تصریح کرد: ساماندهی کودکان کار با حفظ کرامت آنها به صورت اساسی در دستور کار قرار گیرد و از انجام اقدامات مقطعی پرهیز شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود : بسیاری از استان ها از ظرفیت مردمی به ویژه سازمان های مردم نهاد برای تحقق این مهم بهره گرفته اند و در هرمزگان نیاز است همین رویکرد دنبال شود.

وی افزود: هرمزگان استان خیرخیز است و بهره گیری از کمک خیران بسیاری از چالش های مربوط به کودکان کار را مرتفع می کند.

رئوفی خاطرنشان کرد: اقدامات در حوزه ساماندهی کودکان کار با رویکرد علمی دنبال شود و از تجربیات موفق سایر استان ها در این زمینه بهره گرفته شود.

کد خبر 29959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد