گزارش تجمیعی|سفر معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور به استان خراسان جنوبی

ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس بهزیستی کشور در سفر به استان خراسان جنوبی از طرح های اشتغال و مسکن مددجویان در این استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل از استان خراسان جنوبی، ذوالفقار یزدان مهر در سفر به این استان ضمن بازدید از پروژه های احداث واحدهای مسکونی ویژه خانوارهای دارای عضو معلول در شهرستان های سربیشه، چاهداشی و نهبندان؛ از مرکز در حال احداث مثبت زندگی در نهبندان بازدید کرد. دیدار با دادستان خراسان جنوبی نیز از دیگر برنامه های این سفر بود.

۱۴۵ واحد مسکونی برای خانواده های معلولان سربیشه در دست ساخت است

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور در شورای اداری سربیشه با اشاره به این تاکنون برای احداث ۱۴۵ واحد مسکونی برای مددجویان سربیشه توسط بهزیستی اقدام شده است گفت از این تعداد ۵۱ واحد در مراحل مختلف ساخت می باشند و بقیه این واحدها به مددجویان واگذار شده است.

بررسی مشکلات۷ واحد مسکونی معلولان سربیشه

در بازدید معاون مشارکتهای مردمی، موسسات غیر دولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از پروژه ی ۷ واحدی مسکن دومعلولیتی و بیشتر از دومعلول شهرستان سربیشه مشکلات این پروژه بررسی و دستور لازم جهت رفع آنها و همچنین قول مساعدت مالی بابت تکمیل انها صادر شد.

بازدید معاون مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمند سازی و امور مجلس بهزیستی کشور از طرح های اشتغال و مسکن افراد دارای معلولیت چاهداشی نهبندان

معاون مشارکتهای مردمی، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس بهزیستی کشور در ادامه ی برنامه های اولین روز سفر به خراسان جنوبی پس از شهرستان سربیشه از طرح های اشتغال و مسکن معلولان چاهداشی نهبندان بازدید کرد.

گزارش تصویری| حضور معاون مشارکتهای مردمی موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور در شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی

مهندس یزدان مهر معاون مشارکتهای مردمی، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس بهزیستی کشور روز گذشته در ادامه ی برنامه های اولین روز سفر معاونین و مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به خراسان جنوبی پس از شهرستان سربیشه از یک مرکز +زندگی، چند طرح اشتغال و مسکن معلولان چاهداشی نهبندان بازدید کرد و در شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

گزارش تصویری|مهندس یزدانمهر از کارگاه تولیدی حمایتی موسسه خیریه حضرت رسول(ص) شعبه خوسف بازدید کرد

 مهندس یزدان مهر معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور ضمن حضور در کارگاه تولیدی حمایتی موسسه خیریه حضرت رسول (ص) شعبه خوسف استان خراسان جنوبی در جریان نحوه فعالیت ها، تولیدات و توانمندسازی جامعه هدف توسط این خیریه قرار گرفت.

۳۶ مرکز مثبت زندگی در خراسان جنوبی آماده ارائه خدمات الکترونیک آنلاین هستند

مهندس یزدانمهر معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از مرکز مثبت زندگی شهرستان خوسف دیدن کرد.

بازدید معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از مرکز جامع درمان وبازتوانی اعتیاد خراسان جنوبی

 مهندس یزدان مهر از مرکز درمان و بازتوانی اعتیاد مرکز استان واقع در روستای تقاب بازدید و این مرکز را به لحاظ کیفی مطلوب ارزیابی کرد.

دیدار معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی کشور با دادستان خراسان جنوبی

دومین روز حضور معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور دراستان خراسان جنوبی با دیدار دادستان مرکز استان آغاز شد.

کد خبر 29950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =