جلسه توجیهی و هم اندیشی مراکز مثبت زندگی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان: جلسه هم اندیشی مراکز مثبت زندگی به منظور دسترسی آسان افراد جامعه و ارائه خدمات الکترونیکی به مددجویان بهزیستی با حضور رئیس بهزیستی، کارشناسان، مدیران و مددکاران مراکز مثبت زندگی تشکیل شد.

جلسه توجیهی و هم اندیشی مراکز مثبت زندگی
 
جلسه مراکز مثبت زندگی با حضور رئیس بهزیستی شهرستان ارسنجان ، کارشناسان، مدیران مراکز و مددکاران در دفتر ریاست اداره بهزیستی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان یعقوبی رئیس اداره بهزیستی گفت: هدف از راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی، دسترسی آسان افراد جامعه و ارائه خدمات الکترونیکی به مددجویان بهزیستی است.

رئیس بهزیستی شهرستان با اشاره به آغاز فعالیت ۴ مرکز مثبت زندگی درشهرستان ارسنجان، افزود: بهزیستی به عنوان سازمانی که متولی سلامت اجتماعی است، بر اساس طرح کشوری مراکزی را تحت عنوان مثبت زندگی در سطح شهرستان راه‌اندازی کرده که هدف از آن تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی می باشد، که این مراکز با چند شاخص خاص راه‌اندازی می‌شوند که شامل غیردولتی بودن این مراکز، شکل‌گیری پرونده‌های الکترونیکی، دسترسی سریع به سامانه‌های بهزیستی، یکپارچه سازی و یکسان سازی و تسهیل در مراجعه افراد برای ارائه خدمات است و این خدمت رسانی عادلانه باعث کاهش ترددها نیز می گردد.

 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان

کد خبر 29926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد