نجف آباد| آموزش فراگیردر پیشگیری از اعتیاد 

جلسه کمیته  آموزش و پیشگیری از اعتیاد با حضور رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی و نمایندگان کلیه دستگاههای عضو در سالن جلسات بهزیستی شهرستان نجف آباد تشکیل شد.

در این جلسه علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد بر نقش آموزش همگانی و آگاهسازی جامعه در رابطه با مسائل مرتبط با اعتیاد به مواد مخدر تاکید کرد و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری، از کلیه دستگاه‌های اداری درخواست کرد تا از ظرفیت آموزش مجازی به مخاطبین جهت آگاه سازی موارد مرتبط به اعتیاد استفاده نموده و مطالب آموزشی را برای مخاطبین بارگزاری نمایند.
 وی اعلام آمادگی نمود تا محتواهای تهیه شده توسط بهزیستی را در اختیار اعضاء قرار دهد و در خصوص برگزاری دوره‌های مجازی زنده، اساتید مجرب را برای همکاری با ادارات معرفی نماید.
در این جلسه شبکه بهداشت و درمان، اداره آموزش و پرورش، هلال احمر، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره فنی و حرفه ای گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای آموزش همگانی پیشگیری از اعتیاد ارائه کردند.
در پایان مقرر شد اداره آموزش و پرورش، دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی، فنی و حرفه ای و شبکه بهداشت و درمان، در خصوص آموزش مخاطبین در فضای مجازی اقدام لازم را به‌ عمل آورده و گزارش آن را به دبیرخانه ارسال نمایند.

کد خبر 29922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد