در رسانه | بهزیستی قزوین افراد بی‌خانمان را ساماندهی می‌کند

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: افراد بی خانمان که در روزهای سرد سال فاقد سرپناه هستند توسط بهزیستی استان قزوین ساماندهی می شوند.

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: باتوجه به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تاکید رئیس سازمان بهزیستی کشور به موضوع ساماندهی افراد بی خانمان در ایام سرد کمیته بحران بهزیستی استان قزوین این موضوع را در اولویت دستور کار قرار داد.

مدیر کل بهزیستی استان در خصوص ساماندهی افراد بی خانمان بیان کرد: تمامی شهرستان‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات مراکز ماده ۱۵ و ماده ۱۶، شلتر، مراکز کاهش آسیب، مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد دارای سو مصرف مواد جهت پذیرش معتادان بی خانمان، مراکز شبانه روزی برای ساماندهی افراد بی خانمان با توجه به کاهش شدید دما و برودت هوا در آماده باش هستند.

به گفته وارثی، تحلیل وضعیت فوری و شناسایی ظرفیت‌های موجود جهت اسکان سریع و یاری رسانی به موقع به افراد نیازمند و بدون سرپناه، تدارک و پیگیری جهت تهیه اقلام غذایی و دارویی مورد نیاز، پیگیری وضعیت گرمایشی تمامی مراکز و ادارات بهزیستی در سراسر استان قزوین در اولویت است.

وی یادآور شد: مراکز اورژانس اجتماعی، مراکز قرنطینه، مراکز نگهداری وگشت زنی خودروهای سیار ۱۲۳ در سطح شهر نیز آماده ارائه خدمات به خصوص در این روزهای سرد سال به افراد نیازمند هستند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در راستای ساماندهی افراد بی سرپناه هماهنگی با گرمخانه‌های فعال شهرداری در سطح استان قزوین انجام می‌شود تا اینگونه افراد در چنین روزهایی که نیاز به مکان گرمی دارند، از این نعمت محروم نمانند.

کد خبر 29909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد