برگزاری جلسه اقامه نماز بهزیستی آذربایجان غربی

جلسه اقامه نماز بهزیستی آذربایجان غربی با حضور مدیر کل ، معاونین ،اعضای ستاد اقامه نماز و نماینده ستاد اقامه نماز استان در محل سالن جلسات بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی اذربایجان غربی؛ در این جلسه دکتر سعید فریور، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همواره در آیات و روایت بسیار زیادی به اهمیت برپایی نماز اول وقت و به‌ویژه نماز جماعت تاکید شده است تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت بعنوان یک تکلیف شرعی در ادارات از اهمیت بالایی برخوردار است که می طلبد این امر مهم در ادارات فرهنگ سازی شود.

وی با تاکید بر اهمیت اقامه نماز در ادارات بهزیستی استان با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی ، تلاش مضاعف همکاران را در جهت هرچه با شکوه برگزار شدن نماز و مراسم مذهبی در اداره خواستار شد.

گفتنی است همچنین در این جلسه ضمن بررسی اقدامات و عملکرد بهزیستی استان در طول سال جاری ، گزارش کاملی از اقدامات انجام یافته توسط دبیر ستاد اقامه نماز بهزیستی استان جهت استحضار حاضرین ارائه گردید و برنامه های مورد نظر ستاد اقامه نماز در سال آینده نیز توسط نماینده این ستاد به استحضار مسئولین بهزیستی استان رسید.

کد خبر 29869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد