برگزاری جشن تکلیف دختران شبه خانواده بهزیستی آذربایجان غربی

در آستانه آغاز جشنهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ مراسم جشن تکلیف دختران شبه خانواده تحت پوشش بهزیستی استان با حضور مدیرکل، معاونین اداره کل بهزیستی استان و رئیس بهزیستی شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان در این جشن بااشاره به اهمیت فریضه نماز و نقش آن در تعالی و سعادت انسان افزود: نماز رشته ارتباطی محکمی بین انسان و حق تعالی است و این جشن تکلیف نیز سرآغازی شیرین برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت و اتصال به حق است.

وی از جشن تکلیف دختران به عنوان جشن بندگی یاد کرد و با بیان اینکه یک مسلمان مکلف، از دین خود آگاهی های بسیاری باید داشته باشد، گفت: داشتن اخلاق ، گفتار و رفتار خوب، کمک به هم نوع و احساس مسئولیت در زندگی و … از وظایف فردی که به سن تکلیف می رسد است که باید رعایت کند.

فریور با اشاره به نقش مهم دختران به عنوان مادران آینده تصریح کرد:دختران نقش بسیار مهمی در خانواده و جامعه دارند و علاوه بر عهده داری مسئولیت اداره ی خانواده وظیفه ی تربیت نسل های آینده نیز بر عهده ی آن هاست.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه، سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان رسمی دولتی متولی نگهداری و حمایت از فرزندانی است که از نعمت والدین بی بهره اند و اغلب بی سرپرست و بد سرپرست هستند، امور تربیتی، آموزشی، نگهداری، بهداشت و درمان و...را از مهمترین اهداف مراکز حمایتی " شبانه روزی" عنوان کرد و از زحمات تمامی خیرین و نیکوکاران و همکاران پرتلاش شاغل در این مراکز قدردانی و سپاسگزاری نمود.

گفتنی است در پایان مراسم مدیرکل بهزیستی استان هدایایی به دختران مکلف تحت حمایت سازمان اهدا کرد.

کد خبر 29867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد