فراخوان مسابقه نقاشی و دابسمش با محوریت " مادر " منتشر شد

همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر مسابقه نقاشی و دابسمش با محوریت موضوع « مادر » ویژه فرزندان کارکنان اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان؛ نرگس عسگری با اعلام این خبر گفت : یکی از بهترین و مهم‌ترین روابطی که در این دنیا وجود دارد، رابطه میان مادر و فرزندان است؛ مادر می تواند بهترین دوست و رفیق فرزندان خود باشد و حقیقتا مادر نقش مهمی در زندگی و سرنوشت افراد خانواده خویش دارد.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: در راستای توجه به جایگاه والای مقام مادر به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان خانواده و جامعه در جهت رشد و توسعه ارزش‌های انسانی، همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) اداره کل بهزیستی استان اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی و دابسمش ویژه فرزندان کارکنان نموده است. تا به این بهانه  و از طریق راههای هنری بر تقویت روابط مادران و فرزندان تاکید و ارتباط بین آنها را بیشتر کند.

عسگری خاطر نشان کرد: تقویت روابط والدین و فرزندان نیاز به کار و تلاش دارد. پدر و مادر بودن واقعا وظیفه ی سختی است ، اما با ارتباطات درست با فرزند ، والدین می توانند در تمام مراحل زندگی با آنها در ارتباط باشند و از طرفی ارتباط زیاد والدین و فرزند می تواند رابطه ی والدین و فرزند را تقویت کند.زیرا کودکانی که احساس ارتباط بیشتری با والدین دارند ، تمایل بیشتری به گوش دادن و کمک دارند. فرزندانی که احساس ارتباط راحت تری با والدینشان دارند تمایل بیشتری دارند که در مورد مشکلات با دوستانشان با والدین خود صحبت کنند.

مدیر کل بهزیستی استان یکی از راههای تقویت ارتباط والدین و فرزندان را احترام متقابل بین آنها ذکر کرد و افزود: این مناسبت فرصتی فرهم آورد که از جایگاه والای مادران در خانواده تجلیل شود.

 وی ادامه داد: طی این فراخوان هنری شرکت کنندگان می توانند با بازخوانی آهنگ با موضوع مادر، دعای مادر و مادر مهربان من که حداکثر در زمان یک دقیقه ای خواهد بود و یا نقاشی چهره مادر خود با موضوع چهره دوست داشتنی مادر من و من، مادر آینده و درج یک جمله تشکر آمیز در این مسابقه شرکت نمایند. پس از تجمیع  و داوری آثار با شاخص هایی همچون کیفیت ،جذابیت ،خلاقیت اثر و با اهدای هدایایی از برگزیدگان مسابقه تقدیر و تجلیل بعمل خواهد آمد.

کد خبر 29862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد