اولین هم اندیشی شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی با خیرین استان در سال جاری

جلسه استانی شورای مشارکت های مردمی بهزیستی با حضور مدیر کل بهزیستی استان، معاون مشارکت‌های مردمی، حراست بهزیستی استان، مسئول روابط عمومی، کارشناسان حوزه مربوطه و تنی چند از معتمدین و خیرین استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی در این هم اندیشی  به  اهمیت بالای حوزه مشارکت های مردمی در توانمندسازی و بازتوانی جامعه هدف بهزیستی و همچنین وجود مشکلات جامعه هدف  این حوزه اشاره کرد.

 مهدی دیناری افزود: شناسایی خانواده های آسیب دیدگان اجتماعی به منظور یاری رسانی و پیگیری لازم جهت جلب مشارکت‌های مردمی و تشویق خیرین به کمک رسانی به نیازمندان مورد حمایت از دیگر مواردی است که لازم است به آنها توجه شود.

مدیر کل بهزیستی استان گفت: ورود معتمدین و خیرین گرامی و مشارکت  آنان می تواند ما در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف نیازمند سازمان یاری کرده  و مانیز با توجه به دستورالعمل تخصصی مشارکتهای مردمی بهزیستی کشور و تدوین بانک اطلاعات خیرین و لینک با سایر سازمان ها و موسسات خیریه و تدوین شناسنامه مراکز در جهت شفاف سازی اطلاعات و ارتباط بیشتر خیرین و معتمدین بهزیستی  با این مراکز و موسسات از هیچ گونه تلاشی در این مورد فرو گذار نخواهیم کرد.

لازم به ذکر است در این هم اندیشی تعدادی از معتمدین ضمن حمایت از اداره کل بهزیستی استان و ارتباط  و هماهنگی با سایر خیرین مطرح استان و استفاده از توانمندی و پتانسیل  خیرین در جهت حمایت از جامعه هدف و اسیب دیدگان اجتماعی اعلام آمادگی کردند.

 گفتنی است مصوب گردید اولین جلسه با حضور خیرین در  استانداری همدان در اسرع وقت برگزار و ابلاغیه اعضاء با امضای رئیس سازمان به این عزیزان تقدیم وبرنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب و شایسته جهت ارتقاء مشارکت های مردمی و توانمندسازی مددجویان در طی ایام آتی  انجام گردد.

کد خبر 29858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد