پازل همدلی به استان سمنان رسید

تحویل ۸۰۰ کوله پشتی شامل لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی در راستای اجرای پویش همدلی به بهزیستی استان تحویل گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، در راستای برگزاری پویش پازل همدلی بمنظوز تهیه نوشت افزار و توزیع بین دانش آموزان تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور، کوله پشتی شامل نوشت افزار تهیه شده در این پویش به بهزیستی استان تحویل شد.

علیرضا ایزدپور در این باره گفت : در فراخوانی عمومی  با شعار قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود پویش پازل همدلی جهت تهیه لوازم التحریر و کیف مدرسه بمنظور توزیع در بین  دانش آموزان  تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور در قالب ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که جهت تهیه شش هزار بسته لوازم التحریر راه اندازی که در این طرح بزرگ‌ترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته شده است.

ایشان در ادامه هدف از برگزاری این پویش را جذب مشارکت های مردمی به تعداد بیش از یک هزار پازل در هر استان بیان و افزودند : در این پویش هر خیر با خرید هر قطعه پازل به ارزش ریالی صد هزار ریال سهمی در تهیه کوله پشتی و لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت داشته است.

ایزدپور گفت : اداره کل بهزیستی استان سمنان در راستای برگزاری این پویش همزمان با سراسر کشور اقدامات متعددی جهت جلب مشارکت خیرین در این خصوص اجرایی کرده است که می توان به اجرای تبلیغات محیطی، فضای مجازی صدا و سیما، دعوت از خیرین برگزیده استانی، دعوت از ورزشکاران دارای مدال قهرمانی جهانی و کشوری اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان در خصوص نحوه واریز مبالغ در این پویش گفت : خیرین با مراجعه به سایت پازل همدلی قطعات مورد نظر استان خود را خریداری و این مبلغ با ارائه کد رهگیری به حساب اعلامی سازمان بهزیستی کشور واریز شده است.

وی در ادامه : در اواخر دی ماه تعداد ۸۰۰ کوله پشتی که از محل برگزاری پویش پازل همدلی تهیه شده است و شامل لوازم التحریر، وسایل کمک آموزشی و مناسب برای تمام گروههای سنی می باشد با ارزش ریالی هر کوله دو میلیون ریال به بهزیستی استان تحویل که این اقلام در دهه فجر امسال در مراسمی تقدیم دانش آموزان منتخب استان می گردد.

ایشان در پایان : یکی از بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف، خیرین هستند که چه بسا با عدم همراهی و همدلی این خوبان بسیاری از اهداف عالیه سازمان به منزلگه مقصد نخواهد رسید که جا دارد از تمامی این ارجمندان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

کد خبر 29841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد