انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان کردستان و اداره کل بهزیستی استان

تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان کردستان و اداره کل بهزیستی استان منعقد گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ؛ صبح روز شنبه ۴ بهمن ماه ، تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان و اداره کل بهزیستی استان کردستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی باحضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و مدیرکل بهزیستی در محل ستاد جمعیت هلال احمر کردستان منعقد شد .

دکتر جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را خدمت به آسیب دیدگان در زمان حوادث و بحران ها عنوان کرد و افزود : آموزش امداد و کمک های اولیه جهت پرسنل ، مربیان و مددجویان بهزیستی از تعهدات این جمعیت در تفاهم نامه فوق بوده و جمعیت هلال احمر میکوشد تا فرهنگ خود امدادی را در جامعه رواج دهد ‌.

وی خاطرنشان کرد :همکاری در اجرای پروژه های داوطلبی از دیگر بند های این تفاهم نامه بوده که انشالله به زودی مقدمات آن فراهم می گردد .

سید صباح قریشی مدیرکل بهزیستی استان کردستان نیز در این جلسه خدمات جمعیت هلال احمر را در حوادث و بحران ها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : انعقاد این تفاهم نامه میتواند گامی مهم و موثر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه در برابر حوادث و بلایا باشد .

کد خبر 29826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد