انتخابات مجمع عالی خیّرین بهزیستی استان البرز برگزار شد

باحضور مدیر کل بهزیستی استان البرز، معاون مشارکتهای مردمی ، کارشناسان این حوزه و همچنین جمعی از خیّرین گرانقدر استان انتخابات مجمع عالی خیّرین بهزیستی استان البرز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، جلسه انتخابات مجمع خیّرین استان البرز با هدف خدمت رسانی به افراد تحت پوشش بهزیستی در سه حوزه ی توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری اعم‌ّ از گروههای مختلف افراد دارای معلولیّت ، زنان سرپرست خانوار، کودکان کاروخیابان، فرزندان بهزیستی و حمایت از افراد بهبود یافته از اعتیاد و همچنین تلاش همگانی برای فرهنگسازیِ خیرجمعی و فعّالیت های انسان دوستانه برگزار شد.

در این جلسه دکتر «اسدالله حیدری» مدیر کل بهزیستی استان البرز، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها، زحمات و یاری رسانی های خیّرین در برهه های مختلف گفت : خداوند منّان را شاکرم که خیّرین استان البرز از بهترین خیرین کشور هستند و همیشه در زمان بروز حوادث و شرایط سخت ، استان البرز و البته سازمان بهزیستی را سربلند می کنند.

وی گفت : در بحران های مختلف مانند وقوع سیل و زلزله هر زمان برای کمک به جامعه هدف دست نیاز به سمت خیرین عزیز دراز کردیم با استقبال بی نظیر پاسخ دادند و این سرمایه اجتماعی که بهزیستی دارد بزرگترین موهبت برای این سازمان و جامعه هدفش میباشد.

وی بیان داشت : اخیراً در زمینه مشارکت در تکمیل طرح پازل همدلی با حمایت خیرین عزیز باز هم استان البرز سربلند گردید و رتبه دوم جمع آوری کمک های مردمی را بعد از استان خراسان رضوی که استان پهناوری است و اماکن مذهبی و خیرین بسیار زیادی دارد را کسب کرد و این بیانگر احساس مسئولیّت بالای خیرین در قبال طبقات فرودست جامعه و نیازمندان جامعه است و این موهبتی بزرگ برای استان البرز می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر جامعه در شرایط سختی است و وضعیت مالی و اعتباری دستگاههای اجرایی خصوصاً دستگاه های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته ی امداد وضعیت مناسبی ندارد، در این شرایط اگر حمایتهای خیرین گرانقدر نباشد قطعاً جامعه هدف با فقر مضاعف و فقر معیشتی مواجه خواهد شد و امید که با همّت شما عزیزان بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

دکتر حیدری ادامه داد: مجموعه ی همکاران مشارکت های مردمی بهزیستی البرز خیر الموجودین هستند و بهترین افرادی هستند که به منظور حفظ سرمایه های اجتماعی بهزیستی شناسایی و به کار گرفته شده اند و همچنین سرکار خانم کاظمی معاونت محترم مشارکت های مردمی یکی از پاک ترین و مخلص ترین نیروهای بهزیستی است که جا دارد در این جلسه از زحمات ایشان نیز تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان جلسه و بعداز رای گیری حاج حسین محمدی به عنوان رئیس هئیت مدیره مجمع عالی خیرین بهزیستی البرز، آقای محمدعلی پوینده نایب رئیس هئیت مدیره، آقای مجید کرکی مدیرعامل، خانم انسی علی اکبر رهقی عضو هئیت مدیره، آقای محمد عراقیان بازرس اصلی، آقای بیوک محمودی خزانه دار ، خانم زهرا غفوری بازرس علی البدل برای مدت ۳ سال انتخاب گردیدند.

کد خبر 29814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد