استمداد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی از خیرین برای تکمیل زائرسرای ارزان قیمت معلولین در مشهد

دکتر محمد عباسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور و سمیعی، معاون ذی‌حساب این سازمان صبح امروز از نخستین زائرسرای ارزان قیمت معلولین کشور در مشهد بازدید کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در حاشیه‌ی این بازدید به خبرنگار ما گفت: امسال ابنیه و بحث‌های ساختمانی این زائرسرا با کمک خیرین تکمیل می‌شود و انتظار داریم در اوایل سال آینده، این مجموعه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این زائرسرا قدم بزرگی برای بهره‌مندی مددجویان عزیزمان از فضیلت زیارت امام رضا(ع) می‌باشد از خیرین استان و کشور دعوت کرد در این اقدام خداپسندانه و انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

به گفته‌ی دکتر محمد عباسی، این زائرسرا در نوع خود در کشور بی‌نظیر است و علاوه بر ارزش اصلی آن که توفیق زیارت امام هشتم برای مددجویان را فراهم می‌کند امکان سفر سیاحتی به مشهد مقدس را نیز برای مددجویان سراسر کشور که آرزوی سفر به این شهر مقدس را دارند ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه این مجموعه از نظر پیشرفت فیزیکی در مرحله‌ی ۹۰ درصد پیشرفت می‌باشد در خصوص هدف بازدید از این زائرسرا گفت: با توجه به اینکه این زائرسرا قرار است الگوی مناسب‌سازی هتل‌ها و ساختمان‌های مهمان‌پذیر در سراسر کشور قرار گیرد رعایت دقیق استانداردها در آن ضرورت دارد.

وی ادامه داد: از قسمت‌های مختلف و از مسیر تردد مددجویان از زائرسرا تا حرم بازدید به عمل آمد و اعتبار لازم برای تکمیل ساختمان و تجهیزات نیز برآورد می‌شود تا به خیرینی که مایل به مشارکت در این زمینه هستند اعلام گردد و امیدواریم مشارکت این بزرگواران به اندازه‌ای باشد که آرزوی سفر زیارتی برای مددجویان‌مان را هر چه زودتر محقق کند.

کد خبر 29811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد