مشهد | مراسم اهدای ۵۰ دستگاه ویلچر به کودکان دارای معلولیت نیازمند مشهد برگزارشد

۵۰ دستگاه ویلچر توسط نیکوکاران مشهد به کودکان دارای معلولیت نیازمند تحت پوشش بهزیستی اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مشهد در مراسمی که در طرقبه برگزار گردید سی نفر از کودکان دارای معلولیت شناسایی شده توسط بهزیستی مشهد با خانواده‌هایشان حضور یافتند و ویلچرهای اهدایی خیرین در اختیار آنها قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: مقرر شد که بقیه‌ی ویلچرها در اختیار بهزیستی مشهد قرار گیرد تا در فرصت مناسب و به صورت تدریجی به کودکان شناسایی شده‌ی نیازمند اهدا گردد.

این گزارش حاکی است در این مراسم، بهزیستی مشهد و خیرین مؤسسه‌ی «یاران مهرآفرین فرشتگان آسمانی» که اهدا کننده‌ی ویلچرها بود به هر یک از کودکان حاضر در مراسم، ۲ میلیون ریال کمک نقدی اهدا کردند که در مجموع به هر کودک چهار میلیون ریال کمک نقدی تعلق گرفت.

گزارش روابط عمومی بهزیستی مشهد می‌افزاید: همچنین یکی از کودکان که تبلت نداشت در همین مراسم یک دستگاه تبلت برایش خریداری و اهدا شد و همچنین خیرین مؤسسه‌ی یاران مهرآفرین فرشتگان آسمانی، دو میلیون تومان کمک نقدی دیگر هم به بهزیستی ارائه دادند تا در اختیار کودکان نیازمند قرار گیرد.

رئیس بهزیستی مشهد در این مراسم ضمن قدردانی از خیرین حاضر گفت: بهزیستی بدون خیرین، قادر به تأمین نیازهای مددجویان نیست.

غلام‌رضا خالدی گفت:‌ بحمدالله کمک‌های خیرین بخصوص در مشهد مقدس، همیشه مشکل‌گشای بهزیستی و مددجویان عزیزمان بوده و امیدواریم همچون گذشته از خدمات این بزرگواران برخوردار باشیم.

وی گفت: کار اصلی بهزیستی ارائه‌ی کمک‌ها و خدمات تخصصی به مددجویان است که گاها در ارائه‌ی همین خدمات هم به خاطر کمبود اعتبارات، دچار مشکل می‌شود.

خالدی گفت: خیرین عزیز در هر زمینه‌ای که مورد علاقه خودشان است ورود کنند و بهزیستی هم راهکارها و مشورت‌های لازم را در اختیار این سخاوتمندان قرار می‌دهد که بتوانند گره‌های زندگی مددجویان را به نحو بهتری باز کنند.

شایان ذکر است مؤسسه «یاران مهرآفرین فرشتگان آسمانی» در حال طی مراحل نهایی دریافت مجوز از سازمان بهزیستی است اما پنج سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌های اجتماعی را دارد.

گزارش روابط عمومی بهزیستی مشهد می‌گوید: این مؤسسه عمدتا در زمینه‌ی مشکلات و مسائل کودکان کار ورود کرده و بیشتر فعالیت‌هایش در ارتباط با کودکان متمرکز می‌باشد.

شایان ذکر است در این مراسم که علاوه بر رئیس و معاون بهزیستی مشهد، جمعی از خیرین و خانواده‌های مددجویان نیز در آن حضور داشتند مددجویان پس از صرف نهار با سرویس‌های تاکسی اینترنتی به منازل‌شان مراجعت کردند.

کد خبر 29790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد