شاهین شهر و میمه| پرسنل بهزیستی میزبان فرماندار شهرستان 

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با همراهی نعمتی مسئول دفتر امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری با حضور در اداره بهزیستی شهرستان در جریان آخرین وضعیت جاری این اداره قرار گرفت .

محمد حسین قربانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن عرض خیر مقدم به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از زمان تصدی پست سرپرستی اداره و خدمات ارائه شده به جامعه هدف و عموم شهروندان پرداخت و خاطر نشان نمود: کارکنان بهزیستی با هدف جلب رضایت خداوند متعال و رفع مشکل معلولین و مددجویان تمام تلاش خود را به کار میگیرند.
تاجمیری با حضور در جمع پرسنل اداره بهزیستی با اشاره به فشارهای اقتصادی موجود در جامعه و خاص بودن جامعه هدف بهزیستی،  خدمت در این اداره را مقدس دانست .
در این نشست فرماندار ضمن تبریک کسب رتبه اول بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی؛ از تلاش‌های پرسنل اداره بهزیستی شهرستان تقدیر نمود و این موفقیت را مرهون زحمات این عزیزان نیز دانست.
در پایان قربانی ضمن معرفی صنایع دستی معلولین که نتیجه آموزش این عزیزان در مراکز آموزشی روزانه تحت نظارت می‌باشد، هدایایی را به رسم یابود تقدیم فرماندار نمود.


 

کد خبر 29770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد